Gå til innhold

Ny laptop til under 9000,-?

Anbefalte innlegg

Hei! Skal ha ny laptop til jul og siden det er så utrolig mye å velge blandt, så velger jeg å spørre her for litt hjelp.

Har hatt en 17 tommer i to år nå og begynner å bli lei av å drasse med meg en betongblokk rundt om kring, så har bestemt meg for å kjøpe en maskin som er ca. 13 tommer. De kravene jeg har er at skjermen har Full HD, laptopen er veldig stille, og det kan gjerne være SSD på den. Vil ikke bli brukt noe særlig til gaming, da jeg har andre pc'er som dekker det behovet. Vil helst ikke ha en som koster noe særlig mer enn 9000,-. Gjerne litt under dette også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at MacbookPro med Retina skjerm koster litt over 10k, men jeg foretrekker egentlig Windows. Har dog aldri hatt en Mac, så det kunne jo vært spennende å prøve.

Ikke prøv den heller. Ingen grunn til å bruke sp mye på en pc kun for å prøve, og dessuten så finnes det en rekke andre maskiner som er mye bedre når det kommer til specs. Dessuten så sier du selv at du liker windows og at det er det du bruker. Da tenker jeg at det hadde blitt uvant om du skulle ha begynt å bruke IOS. Mye å lære seg, men det sitter fort så snart du først har lært deg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...