Gå til innhold

Skulderproblem (video) fysioterapeut/kyndig person på forumet?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om det er noen fysioterapeuter eller andre personer som kanskje kan hjelpe meg med å finne ut hva som foregår med skuldra mi? Jeg sender gjerne video til den/de som er villige til å ta en titt.

Smertene kommer i høyre skulder når jeg holder armen vannrett og dytter den bakover og oppover. (Video til den som er interessert.) Vanskelig å beskrive hvor smertene sitter, men det er vel lateralt i deltamuskelen/skuldra.

Skal hjem til jul og jeg kan bestille time hos en fysio da, noe jeg sannsynligvis vil gjøre da jeg har kjent det i lang tid i skuldra.

Anyone? Shout out, så sender jeg film. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde nok oppsøke time hos lege eller fysio snarest. Det kan hende det er kyndige her på forumet, men en påstand over nettet er ingen erstatning for profesjonell hjelp.

I de fleste tilfeller, vil slike smerter komme pga. overbelastning. Kanskje tunge militærpress eller dips? Jeg har selv hatt smerter rundt stedet der kragebeinet møter skuldra, og ble frarådet fra tunge dips en periode.

Det er nok til din fordel å droppe øvelser som forsterker smertene en periode, eller gå veldig ned i vekt på dem.

Overbelastning kan skje i muskler, sener, og bein.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...