Sandgrr Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hei, er det noen som vet om noen utenlandske sider som selger ps4? Noen som er til å stole på? Pleier vanligvis ikke å handle på nett, så vet ikke hva som er sikkert bortsett fra de norske sidene som Elkjøp, Lefdal osv. Hørte noe om coolshop fra et annet innlegg her inne, hvor noen bestilte senest for 3 dager siden og at pakken allerede er sendt. Men googla siden, og der står det ''Levering i første kvartal 2014'' (mulig jeg var på feil side) Men om noen vet om en side som har på lager, hadde jeg blitt glad Lenke til kommentar
Sandgrr Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Ebay og Amazon Om jeg bestiller fra en side som ikke er norsk, Usa f.eks. Er det ikke noe greier med at ikke jeg kan spille norske spill på den da? Og får jeg systemet på Norsk i tillegg? haha, dumt spørsmål men.. Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Neida, spillene er sonefrie, noe som vil si at de kan spilles av konsoller fra alle land. Vil anbefale deg å vente mtp at forbrukerkjøpsloven i Norge gir deg veldig gode rettigheter (fem års garanti bl.a.) som går tapt om du bestiller fra utlandet. 1 Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 PS4 er region fri, så du kan spile alle spill uansett kas land den er kjøpt fra. Men på DVD/blue ray må du ha rett region code. Om du skjønner.... Lenke til kommentar
Mino2013 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Coolshop. Dyrt, men du får en konsoll før jul, og rask levering! Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Coolshop. Dyrt, men du får en konsoll før jul, og rask levering! Coolshop, dyrt? Har ikkje sjekket ps4 der, men dei har gode priser + prisgaranti... Lenke til kommentar
Sandgrr Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Coolshop. Dyrt, men du får en konsoll før jul, og rask levering! Kan du sende link? Var tydeligvis på feil side tidligere jeg da, hvor det stod at leveringen var i første kvartal 2014.. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Kan du sende link? Var tydeligvis på feil side tidligere jeg da, hvor det stod at leveringen var i første kvartal 2014.. Det står det på coolshop ja, så eg veitt ikkje hvordan folk har bestilt i går og fått/sendt no... Lenke til kommentar
Sandgrr Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Neida, spillene er sonefrie, noe som vil si at de kan spilles av konsoller fra alle land. Vil anbefale deg å vente mtp at forbrukerkjøpsloven i Norge gir deg veldig gode rettigheter (fem års garanti bl.a.) som går tapt om du bestiller fra utlandet. Tja, regner jo ikke med at noe skal gå galt med den. Og om maskinen blir tullete etter et par år (som ps3en min) så er det jo såpass billig at jeg bare kjøper en ny Lenke til kommentar
Sandgrr Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Coolshop. Dyrt, men du får en konsoll før jul, og rask levering! Hvordan veit du at jeg får den før jul? Står jo Levering; Første kvartal 2014? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Regner med at du vet at det blir 25 % MVA av det du betaler til nettbutikken i utlandet (inkludert frakt), og i tillegg sikkert et tollgebyr på 133 kr. Men utenom det så er Amazon å anbefale! PS4 er region fri, så du kan spile alle spill uansett kas land den er kjøpt fra. Men på DVD/blue ray må du ha rett region code. Om du skjønner... .PS3- og PS4-spill er Blu-Ray. Blir mer rett å skille dem som filmer og spill. Lenke til kommentar
LeChuck Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hvordan veit du at jeg får den før jul? Står jo Levering; Første kvartal 2014? kun PS4 pakken kommer ikke før i starten på januar tror jeg, de folk snakker om er Mega Bundle pakken på CoolShop siden, den får du ganske kjapt visst du er villig til å bruke litt ekstra cash Lenke til kommentar
Mino2013 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Kan du sende link? Var tydeligvis på feil side tidligere jeg da, hvor det stod at leveringen var i første kvartal 2014.. Hvordan veit du at jeg får den før jul? Står jo Levering; Første kvartal 2014? Coolshop, dyrt? Har ikkje sjekket ps4 der, men dei har gode priser + prisgaranti... Forventet på lager: 10 des. https://www.coolshop.com/no/catalog/product/86625-playstation-4-console-mega-pack-killzone-camera-2-controllers Endret 6. desember 2013 av Mino2013 Lenke til kommentar
schkaidaiv Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Coolshop sin koster litt ja, men om man regner til fordel for å bestille en, er det vel snakk om 500,- Ser ut som flere kommer til å legge seg litt over 4000,- på neste runde av konsoller, selv om den sikkert blir tilgjengelig til 3500,- en del plasser også. Edit: skriveleif Endret 6. desember 2013 av schkaidaiv Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Tja, regner jo ikke med at noe skal gå galt med den. Og om maskinen blir tullete etter et par år (som ps3en min) så er det jo såpass billig at jeg bare kjøper en ny Eller så tar den kvelden etter et par mnd som min gjorde, ikke like moro Lenke til kommentar
Sandgrr Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Forventet på lager: 10 des. https://www.coolshop.com/no/catalog/product/86625-playstation-4-console-mega-pack-killzone-camera-2-controllers Den svære pakka der var dyr da! Vil bare ha en ps4 med 1 eller 2 kontroller. Lenke til kommentar
Sandgrr Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 https://www.coolshop...a-2-controllers Forventer flere på lager den 20 desember. Noen som vet om jeg får med 5 års garanti/reklamasjon eller hva det heter, dersom jeg bestiller herfra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå