Totland Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Hei Eg kjøpte nyleg ein ny PC, utan førehandsinstallert Windows. Måtte difor kjøpe operativsystem utanom og eg angrar bittert for at eg gjekk for Winows 8.1. Drivarane virkar å være heilt up to date, og eg har ikkje møtt på andre store problemar enn at Microsoft Silverlight ikkje fungerer. Det krasjer kvar eineste gong eg prøver å bruke både TV2 Sumo og Netflix. Eg har reinstallert 10 gongar og prøvd med både Chrome, IE og Firefox. Silverlighten skal være av siste sort i følge eigne heimesider. Har installert både sumo og netflix sine “windowsapper” gjennom dette nye metrosystemet og her ser det ut til å fungere som normalt. Usikker på om dette bruker silverlight eller kjører på ein annan måte. Har saumfart internett etter hjelp men også det utan hell. Er det nokon her som har støtt på liknande i windows 8, eller berre generellt er meir datakyndig enn meg? Tar i mot alt av hjelp råd og triks, mvh Totland Endret 5. desember 2013 av Totland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå