HuskyHaugen Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Halla! Ved siden av Husqvarna 510'en har jeg ett annet leketøy; Da har vinteren kommet og man skal pusse opp peden! Det skal gjøres mye med den, skal også bestille ny plast og sete. Gjort:Lakkere svingarmen svartLakke småting(Kickstart, fothvilere)Ta av kjedeførerLakke bakrefelgTa av passsasjer-fothvilereGnukke og gnikke på all skitt rundt motor osv.Lakkere ramma svart Kappa av blinklysa Skal gjøres:Skifte skiltopphengSkifte plastSkifte sete HJELP: Har lyst til å mekke den noen cm høyere bak! Som å lage f.eks en hevekloss. Men har noen gjort noe lignende på DT/Malaguti? Slik så den ut da jeg kjøpte den: Lakket svingarmen svart: Da det var gjort begynte jeg på demperane foran! Etter det vaska jeg og brukte avfetning for å få av all dritt på felgen å lækka i svart matt: Deretter lakka jeg bakfelgen. Da var det av med kjede, caliper osv, da lakka jeg innersiden av svingarmen i samme slengen. Av med blinklysa. Huff.. klomper Så ble det å lakke ramma! Syns det ble bra Tja.. Så i skrivende øyeblikk før jeg skal skifte skiltoppheng ser den slik ut: Hva tror dere? Endret 5. desember 2013 av HuskyHaugen Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Var det så stygt at det ikke var verdt å kommentere en gang? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 ser mye bedre ut enn utgangspunktet men hvorfor 50cc når du har 510 ? og hvorfor ikke bruke mer til på huskyen ? (har husky selv ) Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 ser mye bedre ut enn utgangspunktet men hvorfor 50cc når du har 510 ? og hvorfor ikke bruke mer til på huskyen ? (har husky selv ) Tusen takk Rått! hvilken? Nei fordi altså.. jeg har lett lappen men så når jeg fikk lett lappen skjærte jeg lettsykkærn dagen før. Så jeg kjøpte peden for 6k bare for å ha noe å kjøre med i ferien. Her er ett bilde fra i går kveld. Ser noen hva som er gjort? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg har WRE 05/06 med Cr 06 utseende men 6k for en moped når det koster mindre for stempel og sylinder til 125cc'n ? kjører du 510'en på bane da eller? bytt skiltfeste! ser ut som bakhjulet trenger en oppstramning ^^ Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Diiigg.. Bakhjulet er i likhet med caliperen demontert pg.a skal lufte bremsene. venter bare på en del. Har akkurat skiftet skiltoppheng da? du mener å kappe den klumpen over? :S ja, faen den er litt fucked... Nei får mellomtung lappen i mai 510en er registrert den Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Heveblokk. Nå har du jo allerede lakka ramme en gang, men jeg så en slik med oransje ramme og matt svart kåpe. Det så rått ut det. Har lyst til å gjøre det med min egen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå