Mr.M Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 For egen del ser jeg at jeg har kjørt ca. 8000 km. mindre (over 3 års tidsperiode) enn det jeg har betalt for. Da er det muligens for sent å komme "drassende" med dette nå til forsikringsselskapet? for denslags må kanskje meldes ifra hvert år, ved hovedforfall? Og ang. sistnevnte, melder man da ifra en måned eller noe i forkant av hovedforfall? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er neppe noe å hente her. Sleskapene er flinke til å kreve penger om du har kjørt for mye, men har du kjørt for lite har du bare vært dumsnill. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hos storebrandt bare logger jeg meg på nettsidene og oppgir faktisk km. Da blir alt justert. En gang hadde jeg hadde kjørt veldig lite kom det peng i retur. 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Stemmer det Bare å si fra, så får du det godskrevet på neste regning, eller penger i retur 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå