Olorinmaia Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Last of Us eller Super Mario 3D world. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Ut i fra dere, ser det i alle fall ikke ut til at Gta slår last of us . Likte Tomb Raider veldig godt også, men kom ikke helt opp på topp når året rant ut i sand. Hadde store forhåpninger til Total war: Rome 2. men det skuffet stort. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Ut i fra dere, ser det i alle fall ikke ut til at Gta slår last of us . Det viser bare hvor teit det er med "best of" lister. Jeg spilte dessverre Last of us, men syns det var ufattelig kjedelig. Det eneste listen det kommer inn på for min del er Årets Største Skuffelse. 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Det viser bare hvor teit det er med "best of" lister. Jeg spilte dessverre Last of us, men syns det var ufattelig kjedelig. Det eneste listen det kommer inn på for min del er Årets Største Skuffelse. Heldig for deg at denne tråden ikke er en "liste" da . Meningen er bare at hver enkelt forteller hvilket spill de syntes fortjener årets beste spill tittell og kanskje hvorfor. Dumt du hadde så feil forventinger til Last of us, at det ga deg en så dårlig opplevelse Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Nja, introen alene var verdt pengene. Bare kjipt resten av historien var så tragisk dårlig og full av klisjéer, og at de hjernedøde fiendene ikke klarte å se meg når jeg bokstavelig talt sto rett foran en. Greit nok de er blinde, men jeg sto fem centimeter unna, rett foran ham. Men neida, de er blinde, så han så meg ikke. Dette var ikke engang et unntakstilfelle. WTF? Men dette blir nok litt off-topic. Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Synes The Last of Us var en ufattelig kjedelig spillopplevelse. GTA er heller ikke særlig spenende, lite nytt - men det forventet man kanskje ikke heller. Super Mario 3D World er nok det beste spillet for min del, men selv det ville jeg ikke gitt mer enn 8/10 Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 For meg er det Ni No Kuni og The Last of Us. Jeg er svak for gode historier (subjektivt sett selvsagt) og disse to bare gjorde det for meg. Spilte gjennom begge to på rimelig kort tid. Forventer likevel at GTA V og Bioshock Infinite (som ikke var noe for meg) kommer til å raske med seg en del. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 her er det jeg tenker BATTLEFIELD 4 Awarded for:- Best Technology- Best Visuals- Best Shooter BEYOND TWO SOULSAwarded for:- Best Visuals- Best Interactive Film (nominated) Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Da jeg kun spiller på PC så kan jeg ikke uttale meg om disse konsollspillene og uten å være for negativ må jeg si 2013 har vært ett år below par for PC spill. Vet at dette ikke er en tråd for Worst GOTY men det er langt flere og sterkere kandidater der, slik som Aliens Colonial Marines, SimCity, Rome 2 etc... Er fristet til å gjøre om kåringen til DLCGOTY da jeg syntes 2013 har vært DLC`enes år framfor noe. Ett lite knippe av DLC`er som kan bekrefte dette: Skyrim: Dragonborn XCom: Enemy Within FarCry: Blood Dragon Civ V: Brave New World Men om jeg tilslutt må trekke fram GOTY 2013: Metro: Last Light PS: Spill jeg dessverre ikke har rukket å spille enda som kanskje fort kunne ha danket ut Metro LL er for eks Europa Universalis IV, Splinter Cell: Blacklist, Arma 3, AC: Black Flag. Tiden får vise om disse når helt opp Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Assassin's Creed: Black Flag. De andre jeg har spilt i år (med unntak av titler som har kommet før) har skuffa. Endret 10. desember 2013 av Dellers Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Spelunky (kom til PC, Vita og PS3 i år), men ellers Last of Us. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ser man vekk ifra gameplay så var Last Of Us veldig bra... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ser man vekk ifra gameplay så var Last Of Us veldig bra... Åh, det er akkurat som det originale Mass Effect jo! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 The Last of Us var det spillet som helt klart gjorde mest inntrykk på meg iløpet av 2013 så det er årets spill for meg. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Brothers: A Tale of Two Sons fikk det til å klø i øyekroken... Utenom det er det ingen spill som har skilt seg nevneverdig ut i år. Ihvertfall ikke som jeg kommer på i farten. Endret 12. desember 2013 av olefurz Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) VGX er blitt så ultrakommersielt, at jeg egentlig forventer at alle prisene er kjøpt og betalt. Den trenden har vi sett for eksempel blandt anmeldere lenge nå. Det er ikke mange seriøse uavhengige anmeldere der ute, og hvis man sier noe dritt om et AAA-spill, så får man advokater på nakken. Det burde ringe noen bjeller, når det er en reklame for et spill på siden før anmeldelsen av det samme spillet. Får spillet dårlig karakter, så trekker selskapet annonsene sine fra bladet/nettsiden. Endret 12. desember 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå