earlx Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Har et problem med min Iphone 4. Når jeg ringer til noen,eller når jeg skal ta et video-opptak så fungerer mikrofonen så vidt det er. Men når jeg tar opp noe i taleopptak så funker den helt perfekt. Hva kan være feil? - Har nyeste oppdatering - har gjennopprettet med de samme innstillingene som jeg hadde Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Bruker vel forskjellige mikrofoner, det er 2 stk. En oppe ved siden av lås knapp og en under. Lenke til kommentar
earlx Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Det høres ut som den bruker den samme mikrofonen som ved en vanlig samtale. Noen som vet om den bruker den på toppen ved taleopptak? Lenke til kommentar
earlx Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 jeg satt på en sang på pcn, og snudde tlf begge veier, og da var det mest lyd på den høytalleren som brukes til samtaler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 jeg satt på en sang på pcn, og snudde tlf begge veier, og da var det mest lyd på den høytalleren som brukes til samtaler Hva mener du nå? iPhone 4 har 2 mikrofoner og 1 høyttaler. Lenke til kommentar
earlx Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Vet du hvilke mikrofoner som blir brukt til hva? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Mikrofonen i bunn er hoved mikrofonen, den andre mikrofonen er for å fjerne bakgrunnstøy, ikke for å ta opp lyd eller snakke i. Så lyden som kommer inn i toppen vil justeres ned, og lyden som kommer inn i bunn vil bli justert opp. Endret 11. desember 2013 av esoteric Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå