Olassi Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Etter at jeg opgraderte hovekortet mitt får jeg en feilmelding når jeg starter opp maskina, følgende skjer : Først kommer det : CMOS checksum error - defaults loaded. Så kommer : scanning IDE drives Og til slutt så kommer : cant fint fastTrack controller, driver are not installed, Bios is no installed. Windows starter opp og fungerer som den skal, men det jo litt irriterende da, så hjelp motas med stor takknemlighet Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Vilket HK bruker du? Maskinen leter etter enheter på Raid kontrolleren ønsker du å bruke det? Lenke til kommentar
Olassi Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Det jeg mente var at jeg hadde oppgradert biosen :oops: Hovedkortet jeg bruker er : Aopen AK77-600 Max. Bruker ikke raid nå, men det er jo mulig je skal bruke det en dag da...hadde vært fint å få ordnet opp i feilmeldingen... :-? Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Prøv å steng av Raid kontrolleren,tror du finner det i biosen eller en jumper på HK ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå