medlem-124997 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Altså: Jeg liker det når gutta lukter godt. Noe av det verste jeg veit er når jeg er på jobb (og her er det mange velstående menn med godlukt på seg) og kjenner at det henger igjen en sånn eim av en god herreparfyme i gangene. Dere skjønner hva jeg mener? Jeg er jo bare en enkel ung kvinne. Mer skal ikke til for å fange min interesse. Som ett rådyr mot rådyrlokk rusler jeg interessert etter lukten og jeg kjenner at lukta blir sterkere og sterkere. Jeg føler meg som ei løvinne på jakt der jeg lusker langs teppegulvet og prøver å forestille meg hvem lukta kommer fra. Når jeg omsider når igjen vedkommede tenker jeg at "åååh han lukter som han er SKIKKELIG fin!" BUMMER når jeg deretter møter på han så er det bare en gammel blekfeit gubbe med helskjegg og øverste knappen i skjorta åpen slik at alt det gråe kassehåret formelig flommer ut av den alt for dyre skjorta. Så bare ser han på meg å gliser med gule ihjelrøykte tenner før jeg bare bråsnur og beiner nedover trappene til neste etasje. SKUFFA! Hva skuffer deg? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Haha kanskje ikke så lurt å gå etter lukt når du skal finne din potensielle partner. Det som skuffer meg er når jeg går en plass der jeg forventer profesjonelle folk som skal være serviceinnstilte, men istedenfor får sure mennesker som hater jobben sin. Enten du er bussjåfør eller jobber på Rema eller elkjøp, så skal du ha et visst nivå med service og respekt mot dine kunder, ellers kan du få deg en jobb der du ikke jobber mot mennesker. 3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Haha kanskje ikke så lurt å gå etter lukt når du skal finne din potensielle partner. Jeg er svak. God lukt hypnotiserer meg. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Blir som regel skuffet over meg selv når jeg ikke presterer bra nok på jobb. Hva slags parfyme lker du på menn forresten? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Haha kanskje ikke så lurt å gå etter lukt når du skal finne din potensielle partner. Det er ikke akkurat et ukjent fenomen at både menn og kvinner tiltrekkes sterkt av lukt. Vi er tross alt bare enkle dyr innerst inne. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg ble skuffet i dag da jeg så at noen har stjålet en pizza fra fryseren min. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg blir skuffa når jeg ikke klarer å gjøre noe bedre enn jeg gjor igår. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Hva slags parfyme lker du på menn forresten? Jeg er veldig dårlig på navn hvis det er det du mener. Jeg vet det er en med flaske som er formet som en knyttneve jeg liker godt. (Diesel?) liker de som ikke lukter så innmari sterkt men litt sånn søtlig:) men samtidig ikke for feminint. Vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg blir skuffa når folk ikke greier å kjøre bil. Resulatet blir at de krasjer og lager kø slik at jeg blir forsinket hjem. Da blir jeg veldig skuffa. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg blir skuffa når folk ikke greier å kjøre bil. Resulatet blir at de krasjer og lager kø slik at jeg blir forsinket hjem. Da blir jeg veldig skuffa. Noe sier meg at du står fast i rushet en plass nå Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Noe sier meg at du står fast i rushet en plass nå I går.Elvestadkrysset. 4 biler i kjedekollisjon. Stillestående i 1, 5 time. Trenger vel ikke å si noe mer enn det Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg blir skuffa når det snør litt på østlandet så eksploderer det i media, men når vi har orkan på Nordmøre er det ingen som bryr seg:( Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg blir skuffa når det snør litt på østlandet så eksploderer det i media, men når vi har orkan på Nordmøre er det ingen som bryr seg:( Heh, det er helt sant. Vi nordvestlendinger går igjennom mye hardt vær som hadde blitt storoppslag i media dersom det hadde hendt på Østlandet. Litt relevant artikkel: http://www.nrk.no/nordland/derfor-varierer-ekstremvaer-1.11398402 Østlendingene slipper det problemet med at det regner vannrett. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Når folk ikke greier å si takk når du har gjort noe for dem. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 Ja det er kjipt. Kan legge til at jeg ofte skuffer ANDRE. Jeg har en meget undelig vane for å bare legge på når jeg har snakket i telefonen uten å si hade eller at nå legger jeg på. Jeg sier feks "ok!" Eller "greit!" Så legger jeg på. Mamma pleier å sende meg en trist smiley hver gang. Men det er 100% ubevisst!! 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Når du får inn en vikar fra Adecco som bare blir en belastning heller enn hjelp: SKUFFA. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg blir så innmari skuffet hver gang jeg skraper et flax-lodd og det ikke er noen premie. Håpet er en sterk følelse! Lenke til kommentar
Juppsi Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hver gang jeg får motorstopp fordi bilen min er ekspert på divanykker Divanykkebilen er altfor flink til å tømme kontoen min Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Når jenter friendzoner meg, fyy faen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Når jeg ikke får lov til å komme med mine sider av saker uten å bli oversett og ignorert, selv om jeg har veldig mye å si på saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå