Benbjo Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Kommer litt an på hvordan du definerer opptatt. Det er ikke så ofte jeg ser kamp alene og har en PC ved siden av meg. I dag gjorde jeg det minus de ti minuttene jeg altså gikk glipp av fordi jeg undervurderte hvor mye ekstra tid runden ville ta pga snøen som kom i natt. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Heh. Skjønner virkelig ikke at du gidder å bry deg, Benbjo, og faktisk sitter her å forsvarer deg selv. Send en fjert i retning tølperne og fortsett med ditt. 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg liker deg i alle fall, Benbjo! Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) På tide med en kamptråd for lørdagens match nå! Noen som gidder å lage en? Endret 12. desember 2013 av knuhuf Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 På tide med en kamptråd for lørdagens match nå! Noen som gidder å lage en? Det er laget en: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1556763 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå