Gå til innhold

Arsenal - Everton, 08.12. Søndag kl 17:00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk fotballkamp. Etter 90 minutter er vel 1-1 helt fair, men det er kjedelig å miste to poeng på slutten der. Ble utrolig imponert over Everton i dag, og Martinez kan få til store ting med dette laget. Drister meg til å påstå at de havner foran United på tabellen i år. Så gode er de.

 

Vi er fortsatt fem poeng foran Chelsea. 13 foran United. Top of the league. Null stress!

Lenke til kommentar

Benbjo er den verste Arsenal-"supporteren" som finnes. Fullstendig ute og kjører i 99% av postene sine.

 

Var litt usikker på om jeg skulle svare på denne, men let's go.

 

Hva var hensikten din med denne posten? Å få en reaksjon fra meg? Få plusser fra andre da det er "populært" å sende "angrep" i min retning? Er bare nysgjerrig...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva var hensikten din med denne posten? Å få en reaksjon fra meg? Få plusser fra andre da det er "populært" å sende "angrep" i min retning? Er bare nysgjerrig...

Tja, mest fordi jeg blir ekstremt provosert over at du ALDRI har tro på noe som helst som har med Arsenal og gjøre. Prøv å støtt laget litt, så kanskje vi andre her inne tar deg litt mer seriøst og.

 

Det hender det kommer ting fra deg jeg er enig i, men som regel er du så langt ute og kjører at jeg får bare vondt inni meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Var litt usikker på om jeg skulle svare på denne, men let's go.

 

Hva var hensikten din med denne posten? Å få en reaksjon fra meg? Få plusser fra andre da det er "populært" å sende "angrep" i min retning? Er bare nysgjerrig...

 

Du var tilstede hele tiden mens Arsenal ble overkjørt, men med en gang kampen snudde var du borte nesten helt til Everton scorte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tja, mest fordi jeg blir ekstremt provosert over at du ALDRI har tro på noe som helst som har med Arsenal og gjøre. Prøv å støtt laget litt, så kanskje vi andre her inne tar deg litt mer seriøst og.

 

Det hender det kommer ting fra deg jeg er enig i, men som regel er du så langt ute og kjører at jeg får bare vondt inni meg.

 

Dette er feil. Jeg tror bare ikke vi har sjanse til å vinne PL i år. Vi har enda ikke møtt Chelsea og City. Vi har Newcastle borte, Tottenham borte, Liverpool borte, Southampton borte.

 

Den eneste bortekampen vi har hatt mot lagene på øvre halvdel av tabellen er Man U.

Lenke til kommentar

 

Du var tilstede hele tiden mens Arsenal ble overkjørt, men med en gang kampen snudde var du borte nesten helt til Everton scorte.

 

Var ute og gikk tur med hunden i pausen og var tilbake i 55. minutt. Så hadde jeg vel en 2-3 kommentarer som "oooooh, nære!" og "jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" (på målet). Så hadde jeg vel 2 kommentarer etter målet til Everton og 1 ved kampslutt. Så det du sier er feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...