SuperKjetil Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Skal bygge ny PC og har etter mye om og men bestemt meg for at jeg vil ha muligheten til å oppgradere med enda et skjermkort om et år eller to. Jeg trenger et HK som tillater overklokking av i5'en, da trenger jeg vel et Z87-kort? Jeg kommer til å kjøre et R9 280x Toxic, etterhvert to. Også kan det jo gjerne være så billig som mulig også, ettersom jeg har sprengt budsjettet endel her Ikke at jeg har motforestillinger mot å betale enn hundrings eller to ekstra for mer kvalitet. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Asrock Extreme 6 z87 eller Asus z87 Pro Nesten samme pris, rundt 1350 Lenke til kommentar
SuperKjetil Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Sjekka z87 pro på dustin, men der står det at det ikke er støtte for crossfire? Og 1350 virket litt i dyreste laget, hadde noe som dette funket? http://www.netonnet.no/art/data/komponenter/hovedkort/intel-socket-1150/asus-z87-c/189207.8086/ Når jeg søker på samme kortet på dustin, står det også at det ikke er støtte for crossfire. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Alle kortene som er postet her har støtte for Xfire Kilde Lenke til kommentar
chamror Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Har Asus z87 pro, og kjører to Asus 280x i det. Så det har støtte for crossfire. Fordelen med det er at det har innebygd Wi-Fi (derfor jeg tok det).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå