Joachim_F Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 DayZ-utvikleren advarer mot egen lansering.– Å kjøpe tidlig er en oppskrift på skuffelse Lenke til kommentar
Populært innlegg Hyd Skrevet 5. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. desember 2013 Det blir litt som med Battlefield 4 med andre ord, bare at EA ikke advarte oss. De pusher isteden DLC allerede før spillet er lansert.. L O L! 11 Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Filer forbundet med DayZ Standalone Early Access-programmet ble tidligere denne uken oppdatert på Steam, så alt tyder vel på en lansering når som helst. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er en sjanse for de som ønsker å være en del av hele prosessen. For dem er prosessen like mye en del av spillet som opplevelsen.Jepp, er slik jeg føler det. Har ikke de største forventningene, men er kjekt å følge utviklingen. Lenke til kommentar
Bigzz Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 At spillet har bugg i seg er litt av sjarmen ved DayZ å det vet alle som spilte DayZ early! Så at Dean prøve å hype oss ned hjelper ikke! Dette er noe jeg gler meg til 2 Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg bare håper at de som kommer til å klage når spillet slippes ut ikke glemmer hva Rocket sa.Det er ikke ofte man ser at utvikler advarer mot å kjøpe sin egen produkt.Gleder meg veldig,vil kjøpe uansett,er vant til bugs i DayZ.How bad could it be? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 At spillet har bugg i seg er litt av sjarmen ved DayZ å det vet alle som spilte DayZ early! Så at Dean prøve å hype oss ned hjelper ikke! Dette er noe jeg gler meg til Det er ikke bare bugs, det er også deler av spillet som ikke blir lansert enda. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Viser vel bare for en fin og real fyr Dean er - egenskaper som man ser for sjelden i forbindelse med lanseringer generelt og spesielt når det gjelder dataspill. 1 Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Rome 2 er vel beviset på at dette utsagnet er dead on rett Lenke til kommentar
-SG-Harringen Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Gleder seg bare bittelitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå