Gå til innhold

Anbefaling til streaminghøytaler for iphone/ipad (maks 3000 kr)

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å anskaffe meg en streaminghøytaler til min iphone 5 & ipad air. Det er ikke ønskelig å bruke mer enn 3000 kr på den.

Kriteriene mine for høytaleren er:

• Relativt liten og kompakt (da mener jeg lett flyttbar i leiligheten og lett å stue bort)
  • God lyd og nok lyd til å fylle et 20 kvm stort rom
  • Pent design
  • Fortrinnsvis bluetooth da jeg ønsker å ha muligheten til å streame også fra androidenheter eller andre telefoner/nettbrett uten ios
  • Helst ekstra 3,5 mm tilkobling for ipod eller lignende

Per nå er det to aktuelle kandidater - Bose Soundlink Bluetooth Mobile II og Libratone Loop. To helt forskjellige høytalere hvor jeg liker designet svært godt på begge. Slik jeg har forstått det kan Libratonen festes på veggen, noe som kompanserer for det faktum at den ikke er så flyttbar som Bose. Lyden vil jeg nok tro er kraftigere enn Bose, men enheten er litt vel dyr. Bose har jeg god erfaring med fra tidligere, men jeg forventer ikke å rive hus med en høytaler på denne størrelsen. Bluetooth taler for Bose sin fordel.

Om du/dere har tips til en god streaminghøytaler innenfor et budsjett på 3000 kr setter jeg veldig stor pris på å få høre dem. :thumbup:

Endret av ostenxx
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Her har jeg en soleklar anbefaling, både basert på tester og egne erfaringer.

Klipsch KMC3. Det er den beste streaminghøyttaleren til under 5.000 kr (den koster mellom 2.000 og 3.000 avhengig av sted). Lyden kan summeres opp med ett ord: Fantastisk.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...