funlight1 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hei!Noen andre her som skal ha eksamen i finansregnskap og regnskapsanalyse på onsdag? Synes dette er vanskeligere enn finans 1 og 2! Fant ikke noen andre tråder om dette, og syns de tidligere finanstrådene var veldig mye hjelp i. Tenkte derfor at vi kunne hjelpe hverandre her Hva tror dere vi får? Eksamen er jo bare tre timer nå, så satser på at vi ikke får så store oppgaver, men heller mange små Lenke til kommentar
martinseen Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hei. Jeg skal ta den samme eksamenen. Vet du om posteringer innen oppgjør eiendomsmegling fremdeles er pensum eller ikke? Det dukker opp på mange tidligere eksamener, men husker ikke om det har blitt fjernet eller fremdeles er pensum. Lenke til kommentar
funlight1 Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Ja, eiendomsmeglerregnskap er pensum, men tviler på at vi får oppgaver hvor vi skal lage posteringsjournal, kundespesifikasjon og leverandørspesifikasjon. Eksamen er jo bare i tre timer og dette tar ganske lang tid. Det er jo også en veldig liten del av pensum. Men må nok kunne oppsettet, og hva som er forskjellen på dette regnskapet og vanlig regnskap. Lenke til kommentar
martinseen Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Ok. Skjønner. Tusen takk! Lenke til kommentar
Fred190 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 "Så mye har jeg" "Så mye fikk jeg" "Så mye ga jeg bort" "Så mye ble igjen" viktig! Lenke til kommentar
bruker3972 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg finner ingen tidligere eksamensoppgaver. Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
funlight1 Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Du må se på BØK3531. Samme faget men her er det 5 timers eksamen. Lenke til kommentar
Fred190 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 De ligger under den gamle eksamenskoden. Men dette er 5 timers eksamener, så ville faktisk heller øvd på arb krav 1-8 Lenke til kommentar
martinseen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 De ligger under den gamle eksamenskoden. Men dette er 5 timers eksamener, så ville faktisk heller øvd på arb krav 1-8 Hei! Vet du hvor kan man finne arbeidskravene? Lenke til kommentar
Buaa Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hei! Vet du hvor kan man finne arbeidskravene? Jeg finner arb.kravene på itslearning... Arbeidskrav 2013V - BØK 3531 Finansregnskap og regnskapsanalyse Er det noen som har en følelse på hva som kommer i morgen? Har angst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå