Cuneax Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Bedrifter får ikke lov til å bruke den digitale valutaen.Kina bannlyser Bitcoin Lenke til kommentar
Omnious Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 SELL SELL SELL!! (så jeg kan kjøpe billig) 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jaybug Skrevet 5. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. desember 2013 "Kina bannlyser Bitcoin" Oi Oi "Bedrifter får ikke lov til å bruke den digitale valutaen." Åh.. "kinesiske myndigheter har forbudt banker og andre finansbedrifter fra å handle med den digitale valutaen Bitcoin" Ok "Privatpersoner har fremdeles lov til å bruke Bitcoin" Jaha! Velkommen til tek journalisme, hvor vi snur regelen om å få ut det mest relevante først, og heller starter med mest sensasjonalisme og jobber oss ned til informasjonen. 17 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 "Kinas frykt" Fortell meg èn ting Kina ikke frykter... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Velkommen til tek journalisme, hvor vi snur regelen om å få ut det mest relevante først, og heller starter med mest sensasjonalisme og jobber oss ned til informasjonen. Det er avgjørende at bedrifter ikke får lov til å handle med Bitcoin. 3 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er avgjørende at bedrifter ikke får lov til å handle med Bitcoin. Dette gjelder kun finansinstitusjoner. Nice shit maskinvareno som roper ut "KINA BANNLYSER BITCOINS!!!1111". China's central bank barred financial institutions from handling Bitcoin transactions,.. Jeg har for lenge siden sluttet å lese maskinvareno sine artikler å går heller direkte til kilder. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er nok ikke veldig lenge før det blir forbudt andre steder også. Bare vent til politikernee finner ut hvordan man genererer bitcoin (mining). Det blir bare mer og mer energisløsning for å skaffe seg noen slik jeg ser det. De som sitter på slike verdt mye nok til at man ikke ønsker/har råd til å tape dem, bør være meget flinke til å forutse når man burte selge. 1 Lenke til kommentar
prodsy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Bitcoins er bare idiotisk! Burde vært total forbud globalt Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Bitcoins er bare idiotisk! Burde vært total forbud globalt Ja, du har rett. Mye bedre å gi pengene dine til Western Union og satse på de ikke tar alt i gebyr, enn å ved et tastetrykk overføre penger trygt, kjapt og anonymt, og uten grådige eiere som skal forsyne seg... Lenke til kommentar
fenele Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Bitcoins er bare idiotisk! Burde vært total forbud globalt Saklig argumentasjon ja. Lenke til kommentar
prodsy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Bitcoins er bare idiotisk! Burde vært total forbud globalt Saklig argumentasjon ja. Bitcoins er bare et smutthull! Hvorfor må jeg fordype noe som en hver oppegående person skjønner hva er? Valuta for dem som baserer livet på data? Greit nok. Men holdt kjeft den dagen du mister dem. Slike saker står flere ganger i mnd. :-D Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Bitcoins er bare et smutthull! Hvorfor må jeg fordype noe som en hver oppegående person skjønner hva er? Valuta for dem som baserer livet på data? Greit nok. Men holdt kjeft den dagen du mister dem. Slike saker står flere ganger i mnd. :-D "Valuta for dem som baserer livet på data?". Ok du har hvertfall manglende kunnskap om hvordan banksystemer og verden fungerer. Jeg tror vi setter strek for denne "diskusjonen" til du blir litt eldre og/eller mer opplyst. 2 Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 SELL SELL SELL!! (så jeg kan kjøpe billig) Kjøp kjøp kjøp mener du vel? Verdien på bitcoins går ned, blir billigere, før den etterhvert på nytt stiger. buy low sell high... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg