Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Markedsføring visjon 2

Anbefalte innlegg

Hei, trenger noe som kan hjelpe meg og forklare meg denne oppgaven her:

OPPGAVE 2.2: Tidligere daglig leder i Hallingplast, Steinar Tregeholt, uttalte dette til en avis

" Med solide råvareleverandører, gode produksjonstekniske løsninger, et eget testlaboratorium og dyktige medarbeidere i alle ledd i produksjonen skal hallingplast levere varer av høy kvalitet"

Snakker lederen om selskapets visjon,misjon eller forretningside?

setter pris på forklaring,

Endret av Waleed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, trenger noe som kan hjelpe meg og forklare meg denne oppgaven her:

OPPGAVE 2.2: Tidligere daglig leder i Hallingplast, Steinar Tregeholt, uttalte dette til en avis " Med solide råvareleverandører, gode produksjonstekniske løsninger, et eget testlaboratorium og dyktige medarbeidere i alle ledd i produksjonen skal hallingplast levere varer av høy kvalitet"

Snakker lederen om selskapets visjon,misjon eller forretningside?

Jeg personlig mener at visjon ikke passer helt inn i dette her, med tanke på utalelsen til steinar virker det her mer en ønske tenkning.

Misjon som jeg antar er overordnede mål som forteller hvilken hovedretning vi skal følge passer ikke helt inn her,

jeg trur det er forretningside med tanke på at de svarer på hvorfor kunden skal kjøpe deres produkt?.

Det her er min formening og jeg veit ikke om det er riktig, setter pris på forklaring,

Det er vell nettopp det en visjon er, hvordan bedrifter ser for hvordan de ønsker å være i fremtiden. Correct me if im wrong. :)

Lenke til kommentar

Det er vell nettopp det en visjon er, hvordan bedrifter ser for hvordan de ønsker å være i fremtiden. Correct me if im wrong. :)

Det er korrekt det , men samtidig så fikk tanke på at også overordnede mål kan være svaret med tanke på at overordnede mål er som visjonen men bare at den er mer håndfast altså mer detaljert,

Syns alle 3 er potensiell svar, men samtidig vet jeg at det er bare 1 som er riktig,,,,usikker :hm:

Endret av Waleed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...