HelloKjersti Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Forbedrer autofokusen, men bare i Japan.Canon annonserer ny EOS M Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 autofokusen er 2,3 ganger raskere "Dobbelt så rask" betyr vel en halvering. 2,3 ganger raskere vil da være..., halvering og halvering av halveringa, så ... litt raskere enn det igjen? Hvordan måles det? Uansett, så bør det jo være forbedret i forhold til første-utgaven... se f.eks her; (Spesielt fra 2 minutter uti videoen...) http://www.youtube.com/watch?v=wwZDStFUixQ Føler ikke helt at 2013 har vært året for Canon? Er det noe spennende på vei i 2014? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 2,3 ganger så raskt som sneglefart er ikke nødvendigvis raskt.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) 2,3 ganger så raskt som sneglefart er ikke nødvendigvis raskt..kommer an på om det er før eller oppgraderingen av firmwaren som ble gjort på mk1, da ble hurtighet også 2.3 ganger raskere en sneglefart, så da er nok fokuset som en snegle på sterioder nå Endret 5. desember 2013 av Nautica Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Virkelig en tung satsing på speilløst ! 1 Lenke til kommentar
nonplusultra Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Kunne tenkt meg dette kameraet jeg - med EF-adapter. Kunne vært praktisk å ta med seg når EOS'en er for stor Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Kunne tenkt meg dette kameraet jeg - med EF-adapter. Kunne vært praktisk å ta med seg når EOS'en er for stor Var i samme situasjon, endte opp med en 100D Hovedgrunnen er at mine ef, ef-s objektiver går rett på uten adapter og størrelsen blir ikke så veldig mye større en eos-m men ef, ef-s objektiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg