TST Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Kan du gjette hvilket spill som ikke starter med «Super»?Podkast: Rad Crew #151 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jo mer jeg hører om 3D World, jo mer håper jeg på at jeg får de pengene til WiiU som jeg har ønsket meg til jul...! 2 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jo mer jeg hører om 3D World, jo mer håper jeg på at jeg får de pengene til WiiU som jeg har ønsket meg til jul...! Elsker det. Beste spillet i år, for min del. 3 Lenke til kommentar
Utox85 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Helt enig med deg Jostein! Virkelig glad for at konsollen får den kjærligheten den fortjener ! 1 Lenke til kommentar
TEvang Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Var så nærme å kjøpe 3D World idag, men så kom jeg på at det var eksamensperiode, og gikk hjem og leste om vektorer i 3D i stedet. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Prioriteringer TEvang, prioriteringer. Tvilsomt valg av deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå