Oscar2107 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 http://www.osloby.no/nyheter/--Hvem-av-disse-bor-bli-Arets-Oslo-borger-7382037.html Årets Nominerte:Anne Dubrau Alexandra Archetti Stølen Sturla Stålsett Karin Berg Birgit Skarstein Anlov Peter Mathiesen Adil Khan Christian RingnesHva mener dere? Jeg syns C. Ringnes fortjener prisen, sterkt etterfulgt av A.P. Mathiesen. Jeg har lagt merke til at A. Khan har fått mye oppmerksomhet i noen kommentarfelt. Jeg må si at jeg ikke helt skjønner den nominasjonen, men når jeg prøver å diskutere dette med medstudenter blir jeg bare hørende ut som en "negativ grinebiter". Aftenposten mener at han er til inspirasjon for andre, og har gode holdninger. Spør du meg, er han en skuespiller/reality-vert med gode holdninger. Ekstremt karismatisk! Jeg føler litt at han vinner ekstremt mange stemmer pga sin karisma, ikke hans arbeid.Hva er deres meninger rundt nominasjonslisten? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Må vell innrømme at jeg ikke kjenner de andre særlig godt, så blir nok Ringnes for min del. Tror han er den privatpersonen som har gjort mest for Oslo på veldig lang tid. Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hvor er Mullah Krekar? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ser ikke mitt navn på listen, bodde tross alt i Oslo i 2 måneder. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Uten tvil Sturla Stålsett. Han hjelper de som trenger hjelpen mest. De andre gjør gode jobber de også, men ting som musikk og dans bleker i forhold til det å gi mat og husly til fattige. Endret 5. desember 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå