Arodem Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Skuespillere fra Vikings, X-Men: The Last Stand og True Blood slenger seg med på prosjektet.Warcraft-filmen får sine første skuespillere Lenke til kommentar
TheNukeProject Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Nå snakker vi her! Gleder meg sykt til denne filmen blir å se på norske kinoer! xD Lenke til kommentar
Jultis Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Bilder av skuespillerne hadde vært en idé, eller? 2 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Bilder av skuespillerne hadde vært en idé, eller? Skal fikse det. 4 Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 "Som observante filmkjennere sikkert merker seg er ikke rollelisten spekket av kjendiser" Dette er en god ting! Ofte når man har veldig kjente skuespillere er det veldig lett for å se skuespilleren istedet for rollen de spiller. Så dette gjør bare at det blir lettere å leve seg inn i filmen Lenke til kommentar
Sliquid_S Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 HBO-serien Vikings?? Er det ikke History Channel som har lagd den da? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 HBO-serien Vikings?? Er det ikke History Channel som har lagd den da? Jupp. Jeg som blingset litt der. Takk. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Dette må være bra siden dem vil bruke nesten 2 år på å produsere filmen.Kanskje bil en mini serie eller en 3 timers film.Gleder meg. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Dette virker lovende. Paula Patton er forøvrig ekstremt hot (så henne i Precious). Fun Fact: Hun er gift med twerkekongen Robin Thicke Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Travis Fimmel blir helt garantert enten et troll eller en orc. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Travis Fimmel blir helt garantert enten et troll eller en orc. Tenkte det samme om Patton. 1 Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 I Blizzards egne cinematics\ animerte cutsceenes ser man ofte at "orcs" og "humans" har enorme mengder muskler. Selv de menneskelige karakterene er jo enorme, både i høyde og bredde. Med tanke på at det skal brukes ekte mennesker i filmen vil jo disse mest sannsynlig se ut som firfirsler i forhold til tidligere? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 "Som observante filmkjennere sikkert merker seg er ikke rollelisten spekket av kjendiser" Dette er en god ting! Ofte når man har veldig kjente skuespillere er det veldig lett for å se skuespilleren istedet for rollen de spiller. Så dette gjør bare at det blir lettere å leve seg inn i filmen Enig! Hadde bare blitt rart med Elijah Wood, Leonardo Di Caprio eller Matt Damon blant hovedrollene. Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 I Blizzards egne cinematics\ animerte cutsceenes ser man ofte at "orcs" og "humans" har enorme mengder muskler. Selv de menneskelige karakterene er jo enorme, både i høyde og bredde. Med tanke på at det skal brukes ekte mennesker i filmen vil jo disse mest sannsynlig se ut som firfirsler i forhold til tidligere? Bare å dra en extrem versjon av 300 det Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 I Blizzards egne cinematics\ animerte cutsceenes ser man ofte at "orcs" og "humans" har enorme mengder muskler. Selv de menneskelige karakterene er jo enorme, både i høyde og bredde. Med tanke på at det skal brukes ekte mennesker i filmen vil jo disse mest sannsynlig se ut som firfirsler i forhold til tidligere? Bare å dra en extrem versjon av 300 det Tja, ekte skuespillere blir vel fortsatt for puslete i forhold til karakterene i spillet imo. http://www.youtube.com/watch?v=1PVrThqhlLA Arnold i glansdagene er vel en av få som kunne vært i nærheten av en orc Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Dette er dømt til å suge hardt. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Faan så glad jeg er for at det ble pre wc1 og ikke post wc3 ^^ 1 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Faan så glad jeg er for at det ble pre wc1 og ikke post wc3 ^^ Tviler på at det kommer til å hjelpe. Den kommer nok fremdeles til å være basert på en post-WoW synsvinkel på loren. Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 I Blizzards egne cinematics\ animerte cutsceenes ser man ofte at "orcs" og "humans" har enorme mengder muskler. Selv de menneskelige karakterene er jo enorme, både i høyde og bredde. Med tanke på at det skal brukes ekte mennesker i filmen vil jo disse mest sannsynlig se ut som firfirsler i forhold til tidligere? Bare å dra en extrem versjon av 300 det Tja, ekte skuespillere blir vel fortsatt for puslete i forhold til karakterene i spillet imo. http://www.youtube.com/watch?v=1PVrThqhlLA Arnold i glansdagene er vel en av få som kunne vært i nærheten av en orc åååå.... the feels! :') Lenke til kommentar
havfal Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Oioioi, jeg haaar så lyst til å glede meg, jeg eeelsker Warcraft ... Men det går ikke ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå