Torhild Jansen Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Trofast. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hei, Torhilld. Blåmeisen sitter nesten aldri i ro, og er vanskelig å portrettere, synes jeg. Du har imidlertid greid å få denne lille tassen superskarp, og med fine farger ! Lyset er veldig fint, og det er "catchlight" i fuglens øye, som gir "liv". Bakgrunnen er ular og uforstyrrende, så dette er svært bra, Torhild ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Hei, Torhilld. Blåmeisen sitter nesten aldri i ro, og er vanskelig å portrettere, synes jeg. Du har imidlertid greid å få denne lille tassen superskarp, og med fine farger ! Lyset er veldig fint, og det er "catchlight" i fuglens øye, som gir "liv". Bakgrunnen er ular og uforstyrrende, så dette er svært bra, Torhild ! Vennlig hilsen Albert. Tusen takk - ja disse blå... er noen riktige 'urokråker' , men her hadde jeg nok litt flaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg