Fomor The Savage Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hei, så nettop flukt og den falt i smak. Vet noen av dere om flere gode norske filmer? prøvde å handle ned litt diverse men så langt har jeg sett thale reisen til julestjernen i tillegg til flukt. Men likte egentlig bare flukt, thale syntes jeg var kjedelig og jakten til julestjernen syntes jeg var kjedelig. Da vet du om filmsmaken min så da håper jeg du kan komme med anbefalinger. På forhånd takk Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Rovdyr kanskje? Litt mer heavy, men den jeg kommer på nå i farten. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Veiviseren og Orions belte. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Max Manus, Kautokeinoopprøret, Kon-Tiki Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Støtter Veiviseren. Lenge siden jeg så den, men husker den var svært bra. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Reprise Oslo, 31.August Jakten Lasse & Geir Drømmeslottet 2 Lenke til kommentar
Fomor The Savage Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Takker så mye! Jeg har alt sett Oslo August Jakten KK-opprøret MaxManus Død Snø Også tenkte jeg mer på film av nyere ort. Kall meg gjerne trangsynt men makter ikke se på film av eldre enn 80-ish årgang. Kan nevne flere filmer jeg liker godt Hawai Hodejegerene Postbudet 90 minutter ... Kommer ikke på flere i farta men vet jeg har sett flere. Noen som har link til en liste, imdb eller noe sånt så jeg kan gå igjennom, please? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Noen som har link til en liste, imdb eller noe sånt så jeg kan gå igjennom, please? Slå deg løs. 1 Lenke til kommentar
Phate Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Gåten Ragnarok. Fritt vilt-serien. Arme riddere. Lasse & Geir. Hodejegerne. 1 Lenke til kommentar
Fomor The Savage Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Takker så mye for hjelpen Wohoo, fatso! En film jeg kunne tenke meg å se i kveld Ahh deilige svensker altså. Endret 7. desember 2013 av Fomor The Savage Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Åh, Josefin Ljungman ser fabelaktig søt ut i den filmen. Lenke til kommentar
Fomor The Savage Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Ja, hun er skikkelig deilig. Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Noen nyere filmer som er verdt å sjekke ut, men de er ikke i samme sjanger som Flukt. Jag etter vind Eventyrland Mannen som elsket Yngve Jeg reiser alene Kompani Orheim Kyss meg for faen i helvete Få meg på, for faen Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Pioneer var ikkje dum ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå