VargAamo Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Sjekk hva som skjuler seg bak kalenderluken:Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 5 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Støtter det kabinettet rack montering? synes jeg skimter noen skruhull på siden, som muligens er til rackfeste. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Igjen så er det unøyaktige alternativre på spørsmål 2, som gjør at ingen av svarene egentlig er riktige. (selv om det skulle være lett å skjønne hvilket som er riktig) 1 Lenke til kommentar
Dataverden Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det hadde vært kult se navnet til vinneren. 1 Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Igjen så er det unøyaktige alternativre på spørsmål 2, som gjør at ingen av svarene egentlig er riktige. (selv om det skulle være lett å skjønne hvilket som er riktig) Da tror jeg du skal lese en gang til, det var ikke noen tvil om hvilket av alternativene som var riktig etter å ha lest testen. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Det hadde vært kult se navnet til vinneren. Vinnerne blir annonsert i en egen artikkel en gang i uken - Noe du hadde vist hvis du hadde tatt deg bryderiet med å lese teksten som står rett over spørsmålene. Endret 5. desember 2013 av - Rudi 1 Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Igjen så er det unøyaktige alternativre på spørsmål 2, som gjør at ingen av svarene egentlig er riktige. (selv om det skulle være lett å skjønne hvilket som er riktig)Da tror jeg du skal lese en gang til, det var ikke noen tvil om hvilket av alternativene som var riktig etter å ha lest testen. Da er det delvis min feil vil jeg si. Det er nemlig to linker til test av Sugo SG09 i artikkelen, men bare en av disse linkene står det faktisk Sugo SG09 på. Dette er da tydeligvis ikke riktig test, da dette viser seg å være Mini-ITX versjonen. Den andre linken gir ikke noen indikasjon i teksten at den er til en test av Sugo SG09, annet en selve adressen det blir linket til. Endret 5. desember 2013 av fatalicus 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå