Arve28 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Har noen bilder som er redigert i Lightroom 3. Har Lightroom 5.2 nå. I Lightroom 4 kunne jeg trykke på et symbol nederst i høyre hjørne. Da ble spakene i Develop omgjort til midtstilt. Men det dette symbolet å trykke på finner jeg ikke i Lightroom 5.2 Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg har LR 5.2. Mens når jeg går tilbake til bildene mine fra eks 2007 så ligger disse også inne i LR 5.2. Men går jeg på Develop så er alle justeringspakene slik det var i Lightroom 3. Jeg vil redigere på LR 5.2 måten ved at spakene er på midten.Camera Calibration tror jeg står på 2012 på disse bildene. Men Develop er som i Lightroom 3.Før når jeg gikk på et eldre bilde så trykket jeg på et tegn nederst i høyre hjørnet av bildet. Og da ble bildet gjort om til LR 4/5 oppsettet med spakene på midten.Dette får jeg ikke til. Ingen av dere som har dette problemet? Dukker dette symbolet opp hos dere eller er det noe annet man må gjøre? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hvis jeg husker ting rett, så bruker LR3 Develop 2010 settings, mens LR4 & 5 bruker Develop 2012. I LR5 så endrer du de i Develop på en av de nederste panelene på høyre side. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Ser ut som de har byttet ut symbolet og flyttet det i LR5. http://laurashoe.com/2013/06/26/where-are-my-lightroom-4-or-5-develop-controls-and-whats-that-lightning-bolt-below-the-histogram/ Får prøve når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå