Gå til innhold

Hei, jeg skal kjøpe ny pc rundt 5000kr

Anbefalte innlegg

Hei hvilken pc bør jeg velge hvis jeg skal ha en bærbar pc rundt 5000kr har dere noen forslag jeg har en pc fra før stasjonær.

spesne bør være minst intel core i5 og minst 4 gb ram og rpm en på disken må minst være 7200rpm hvis det er en disk.

Jeg har tenkt å bruke den når jeg er hos kamarater jeg kan liksom ikke dra med min stasjonære pcen til alle mine venner det blir så mye å drasse på:p og mye stress...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De så greie ut men litt dyre jeg har allerede en stasjonær pc som jeg har bygd selv til 12000kr :p

Ja det er et jeg har ganske mye peiling på stasjonær men ikke bærbar så jeg håpte dere kunne hjelpe meg :)

kan dere kansje finne en pc som kan dra bf4 på medium med pixler som er 1376x 768

Gjerne flere pcer som jeg kan velge mellom :p

Endret av -W1H5ALK2
Lenke til kommentar

hva med denne tror du denne kan spille på medium http://www.komplett.no/acer-aspire-e1-572g-156-hd/792017#!tab:extra

Medium kan sikkert velges, men du vil få elendig framerate.

Vær klar over at laptop-GPUer er omtrent halvparten så kraftige som skrivebordsmodellene med samme nummer. For god ytelse i BF4 på medium må du opp i en laptop med GTX 770M (nesten tilsvarende et 650 Ti Boost.) AMD-skjermkort er ikke å anbefale på laptoper heller, fortsatt mye driverkluss med Enduro.

U-prosessorer på laptoper er også optimalisert for lavt strømforbruk, og egner seg strengt tatt ikke til spill. i5-prosessorer på laptoper er også tokjernere til forskjell fra på skrivebordsmaskiner der i5-prosessorer er firekjernere.

Lenke til kommentar

Okei takk for hjelpen når dere sier så mye dårlig om bærbar så vurdere jeg ikke å tenke på det..... engang

men takk for hjelpen :)

Men hva med denne ?

http://www.komplett.no/msi-ge60-156-full-hd/793816#!tab:extra

Det tok deg 4 minutter før du begynte å tenke på det igjen?

GT 750M er ikke en gaming-GPU for å spille nyere AAA-titler som BF4, den er god nok for F2Ps som World of Tanks og LoL, og lettere kjørte spill som Starcraft 2, Civilization V, Stanley Parable, CS:GO, og lignende.

Skal du ha en laptop for å spille BF4 bør du minst gå for et 760M for minimale innstillinger, mens et 770M eller bedre er anbefalt for grei flyt og oppløsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...