CaZpeR Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 Selvfølgelig sender de ikke noen til Norge for å hente pakken, det er jo helt latterlig i seg selv, skjønner ikke hva i alle dager dem driver med. Jeg har ikke fått pakken enda, den ligger i tollen hos DHL, sikkert tatt i stikkprøve eller noe. Jeg ble oppringt av DHL i dag. De var klare for å ta imot pakke. Selv om jeg har vært veldig tydelig til Zavvi om at jeg enda ikke har mottatt noe som helst. Sendte mail til Zavvi nå. Det er slutt på min tålmodighet. Har bedt om at de sender tearaway så fort som mulig eller pengene tilbake. Finner meg ikke i å bli behandlet på denne måten. 1 Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Jeg ble oppringt av DHL i dag. De var klare for å ta imot pakke. Selv om jeg har vært veldig tydelig til Zavvi om at jeg enda ikke har mottatt noe som helst. Sendte mail til Zavvi nå. Det er slutt på min tålmodighet. Har bedt om at de sender tearaway så fort som mulig eller pengene tilbake. Finner meg ikke i å bli behandlet på denne måten. Jeg har hverken mottatt spill eller Vita selv heller. Men jeg har mottatt mail om å ha blitt send feil vare. For en elendig kundeservice! Men jeg har ikke blitt ringt av DHL. Kanskje jeg slipper å få en Vita på døre. Spørs når jeg får spillet mitt da... Endret 11. desember 2013 av Tailzo Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Nope.. ingen kom i går for å hente den. Jeg reiste tidlig hjem fra jobb pga dette og ingen møter opp. Endte med at jeg sendte en sur epost til zavvi som de selvsagt ikke har svart på enda. For et STYR! Aller siste gang jeg bestiller noe fra zavvi eller thehut. Fikk i tillegg brevet med disse "truslene"i går, til og med når jeg har svart på epostene fra de og foreslått tidspunkt for henting av denne jævla Vitaen :-@ Kan ikke si jeg er overrasket over at de ikke kom, men er overrasket over at du fikk det brevet. Du har jo vært i kontakt med dem og avtalt henting. Selv har jeg ikke fått det brevet. Edit: Ser Eurogamer har kommet med en update fra artikkelen i går. Ser ikke bra ut. http://www.eurogamer.net/articles/2013-12-10-zavvi-threatens-customers-with-legal-action-after-accidentally-sending-free-vitas Endret 11. desember 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Jaja. Jeg har ikke mottatt en eneste ting. I tillegg kan jeg dokumentere at jeg har vært i kontakt med de og ytret ønske om å levere konsollen tilbake. Men mistenker at den "invoice" jeg fikk var at de har mottatt vitaen i retur. Siden det står "returned goods" på den. Har videresendt den til Zavvi med ønske om at de sender Tearaway ASAP eller refunderer pengene mine. Begynner å bli mektig lei dette tullet (som er helt og holdent deres feil!) OPPDATERING: Ser ut som at eposten hjalp. Fikk akkurat sendingsbekreftelse på Tearaway til PSVita. Så da får jeg håpe de klarte å sende rett denne gangen. Så dersom du har fått en epost med en "invoice" så kan nok det tyde på at de har fått tilbake konsollen. Dette er et kremeksempel på at pris ikke er alt og det er definitivt siste gangen jeg bestiller fra Zavvi. Endret 11. desember 2013 av CaZpeR Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Slashdotted: http://games.slashdot.org/story/13/12/11/2223246/uk-retailer-mistakenly-sends-ps-vitas-threatens-legal-action-to-get-them-back?utm_source=slashdot&utm_medium=facebook --------- CazPer: Long time no see ;D Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Er jo helt sykt å true hver enkelt i et brev, når personene har faktisk kontaktet dem 3-5 ganger og avtalt tid for å plukke opp en Vita. Blir som at jeg kjøper en PC skjerm, timen etterpå riper jeg den opp og jeg krever enten en ny eller pengene tilbake. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Fått sendingsbekreftele på Tearaway, og ingen PSVita Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Nå er det snart gått to uker siden jeg hørte noe fra dem, så nå sendte jeg dem en høflig melding med spørsmål om å få beholde pakken som kompensasjon for alt trøbbelet. Nevnte også at det sikkert vil bli like dyrt for dem å komme helt hit for å hente den som det er å bare la meg beholde den. Forventer negativt svar i retur, men det skader jo ikke å prøve Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Nå er det snart gått to uker siden jeg hørte noe fra dem, så nå sendte jeg dem en høflig melding med spørsmål om å få beholde pakken som kompensasjon for alt trøbbelet. Nevnte også at det sikkert vil bli like dyrt for dem å komme helt hit for å hente den som det er å bare la meg beholde den. Forventer negativt svar i retur, men det skader jo ikke å prøve Får håpe på positivt svar da :-) Endret 14. desember 2013 av CaZpeR Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Lurer på hvor min pakke er blitt av? Har den blitt returnert til Zavvi tro? Fikk et sånn invoice-brev på mail.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Lurer på hvor min pakke er blitt av? Har den blitt returnert til Zavvi tro? Fikk et sånn invoice-brev på mail.. Tipper den er kommet i retur da. For jeg videresendte den invoicen til [email protected] (samme mail som den kom fra) og skrev at jeg ønsket å få tilsendt tearaway asap. Etter ca. 2 timer fikk jeg sendingsbekreftelse på tearaway. Så tipper den er stoppet i tollen i England. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Får håpe på positivt svar da :-) Fikk svar nå. En kopi av halve den første meldingen vi fikk. Can you provide us with bla bla bla. Må jo være roboter som sitter og svarer på disse meldingene, selv om de påstår at de har navn. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Fikk svar nå. En kopi av halve den første meldingen vi fikk. Can you provide us with bla bla bla. Må jo være roboter som sitter og svarer på disse meldingene, selv om de påstår at de har navn. Det her må jo være kremeksempelet på at pris ikke er alt når det gjelder nettbutikk :-p Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Ikke bare Zavvi som gjør brølere. Se hva noen kunder fikk av Amazon.de da de leverte inn sin Dualshock 4 kontroller til bytte: http://imgur.com/updIeJv Endret 16. desember 2013 av CaZpeR Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Forskjellen er bare at amazon er utrolige profesjonelle hvis noe skjærer seg. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Da ankom endelig min Tearaway til PSVita. De greide endelig å sende rett vare. Og med det ble det første og siste gang jeg bestilte fra Zavvi :-p Noen av dere andre som fortsatt ikke har fått deres kopi? Eventuelt hørt noe mer ang. Vita-bundelene? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg har ikke fått eller hørt noenting...... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg har heller ikke hørt noe. Og denne oppsummerer Zavvi greit. http://www.twitlonger.com/show/n_1rtflq1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Katastrofalt av Zavvi det her. Selvin og Crazy Joe Davola, har dere prøvd det jeg gjorde? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Nei. I og med at jeg allerede har pakken med både Vita og Tearaway tenker jeg å gi dem en ukes tid til å ta kontakt, hvis ikke beholder jeg pakken og vil ikke lenger svare dem. Nok er nok. Så får de heller true så mye de vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå