Gå til innhold

Forhåndsbestilt Tearaway fra Zavvi - Feil vare


CaZpeR

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig sender de ikke noen til Norge for å hente pakken, det er jo helt latterlig i seg selv, skjønner ikke hva i alle dager dem driver med. Jeg har ikke fått pakken enda, den ligger i tollen hos DHL, sikkert tatt i stikkprøve eller noe.

Jeg ble oppringt av DHL i dag. De var klare for å ta imot pakke. Selv om jeg har vært veldig tydelig til Zavvi om at jeg enda ikke har mottatt noe som helst.

 

Sendte mail til Zavvi nå. Det er slutt på min tålmodighet. Har bedt om at de sender tearaway så fort som mulig eller pengene tilbake. Finner meg ikke i å bli behandlet på denne måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble oppringt av DHL i dag. De var klare for å ta imot pakke. Selv om jeg har vært veldig tydelig til Zavvi om at jeg enda ikke har mottatt noe som helst.

 

Sendte mail til Zavvi nå. Det er slutt på min tålmodighet. Har bedt om at de sender tearaway så fort som mulig eller pengene tilbake. Finner meg ikke i å bli behandlet på denne måten.

Jeg har hverken mottatt spill eller Vita selv heller. Men jeg har mottatt mail om å ha blitt send feil vare. For en elendig kundeservice!

 

Men jeg har ikke blitt ringt av DHL. Kanskje jeg slipper å få en Vita på døre. Spørs når jeg får spillet mitt da...

Endret av Tailzo
Lenke til kommentar

Nope.. ingen kom i går for å hente den. Jeg reiste tidlig hjem fra jobb pga dette og ingen møter opp. Endte med at jeg sendte en sur epost til zavvi som de selvsagt ikke har svart på enda.

 

For et STYR! Aller siste gang jeg bestiller noe fra zavvi eller thehut. Fikk i tillegg brevet med disse "truslene"i går, til og med når jeg har svart på epostene fra de og foreslått tidspunkt for henting av denne jævla Vitaen :-@

 

Kan ikke si jeg er overrasket over at de ikke kom, men er overrasket over at du fikk det brevet. Du har jo vært i kontakt med dem og avtalt henting. Selv har jeg ikke fått det brevet.

 

Edit: Ser Eurogamer har kommet med en update fra artikkelen i går. Ser ikke bra ut.

 

http://www.eurogamer.net/articles/2013-12-10-zavvi-threatens-customers-with-legal-action-after-accidentally-sending-free-vitas

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Jaja. Jeg har ikke mottatt en eneste ting. I tillegg kan jeg dokumentere at jeg har vært i kontakt med de og ytret ønske om å levere konsollen tilbake. Men mistenker at den "invoice" jeg fikk var at de har mottatt vitaen i retur. Siden det står "returned goods" på den. Har videresendt den til Zavvi med ønske om at de sender Tearaway ASAP eller refunderer pengene mine. Begynner å bli mektig lei dette tullet (som er helt og holdent deres feil!)

 

 

OPPDATERING: Ser ut som at eposten hjalp. Fikk akkurat sendingsbekreftelse på Tearaway til PSVita. Så da får jeg håpe de klarte å sende rett denne gangen. Så dersom du har fått en epost med en "invoice" så kan nok det tyde på at de har fått tilbake konsollen.

 

Dette er et kremeksempel på at pris ikke er alt og det er definitivt siste gangen jeg bestiller fra Zavvi.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Nå er det snart gått to uker siden jeg hørte noe fra dem, så nå sendte jeg dem en høflig melding med spørsmål om å få beholde pakken som kompensasjon for alt trøbbelet. Nevnte også at det sikkert vil bli like dyrt for dem å komme helt hit for å hente den som det er å bare la meg beholde den. Forventer negativt svar i retur, men det skader jo ikke å prøve :p

Lenke til kommentar

Nå er det snart gått to uker siden jeg hørte noe fra dem, så nå sendte jeg dem en høflig melding med spørsmål om å få beholde pakken som kompensasjon for alt trøbbelet. Nevnte også at det sikkert vil bli like dyrt for dem å komme helt hit for å hente den som det er å bare la meg beholde den. Forventer negativt svar i retur, men det skader jo ikke å prøve :p

Får håpe på positivt svar da :-)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Lurer på hvor min pakke er blitt av? Har den blitt returnert til Zavvi tro? Fikk et sånn invoice-brev på mail..

 

Tipper den er kommet i retur da. For jeg videresendte den invoicen til [email protected] (samme mail som den kom fra) og skrev at jeg ønsket å få tilsendt tearaway asap. Etter ca. 2 timer fikk jeg sendingsbekreftelse på tearaway. Så tipper den er stoppet i tollen i England.

Lenke til kommentar

 

Fikk svar nå. En kopi av halve den første meldingen vi fikk. Can you provide us with bla bla bla. Må jo være roboter som sitter og svarer på disse meldingene, selv om de påstår at de har navn.

 

Det her må jo være kremeksempelet på at pris ikke er alt når det gjelder nettbutikk :-p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...