brosolok Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) hei, går i 9. klasse og har vert mye syk i det siste og har derfor ikke fått gjort alle forberedelser og lekser. jeg er frisk nå men skal ha gjort en tentamen til lekse, bare for å øve. så det jeg leter etter en matte tentamen fra 2009 til 9 klasse kanskje noen hadde en link til Word filen eller noe sånt takk Endret 4. desember 2013 av brosolok Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Vist jeg ikke husker helt feil tror jeg det skal ligge noe ute hos utdanningsdirektoratet. Du kan jo prøve å google det også? Ellers er det jo det samme for alle, pugg og øve på regler og ting som du ellers ikke er så god i , innenfor matte. Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hei. Såvidt jeg vet varierer tentamener både etter lærebok, men av og til også etter skole, så det blir vanskelig for oss å gi deg noen gode tips i den retningen. Mvh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå