dysfunctional Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det er veldig sjelden jeg blir irritert over slike ting, men nå er jeg faktisk rasende. Har aldri klaget på en tjeneste, men jeg tror TV2 skal få en sint email, dette er ikke holdbart... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det var lignende problemer på en CL-kamp på Viasat og etter en kort, høflig e-post fikk jeg faktisk refundert pengene mine. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hazard, Mata og Willian spiller som guder i kveld. En fryd å se på. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Fremdeles dødt på Sumo, men det gamle livesenteret til TV2 ser ut til å fungere: http://www.tv2.no/multimedia/sl/livesenter.htm?treeId=1000 Da blir det kamp likevel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg får bare lyd på livesenteret, men en del andre kamper ser ut til å fungere Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Nå er Chelsea-matchen oppe igjen for meg i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Får se kampen Suarez satt historie i da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 O'Shea! For en målscorer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 O'Shea! For en målscorer! United kampen så kjedelig? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 United kampen så kjedelig? Neida, har den på tv. Følger studio til Sky Sports på nettet for å holde meg oppdatert på de andre kampene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Der skulle definitivt Colback vært ute. Og Torres er faenmeg så dårlig foran mål. Det er helt ufattelig. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ja, jeg lot meg ikke overbevise når han viste gode takter i starten av sesongen, og nå er det tydelig hvorfor... jaja, Lukaku neste sesong! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 å herregud Hazard Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hvem sa at Hazard burde hvile i dag? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Men kom an da. Er det virkelig nødvendig å dra av seg drakten? Du er ikke så jævla biff heller. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Glad Mourinho ikke hørte på meg haha.. For en kamp fyren har hatt, nydelige saker..!! Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Trenger ikke være biff når han gjør sånne sexy ting med fotballen 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Men kom an da. Er det virkelig nødvendig å dra av seg drakten? Du er ikke så jævla biff heller. Samma tenkte jeg, men 2 mål og assist, BA innpå nå.. Få inn KDB også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå