knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Fire mål og en assist av Suarez. Sjuuk Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 United og Tottenham ligger under. Og Chelsea.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Litt søtt å se hvor engasjert Suarez er, selv når vi leder 5-1, og er på overtid 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 3-4 til Chelsea. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Og Chelsea.. Nei... dessverre. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Nei... dessverre. Dritt.. så feil, trodde det var julaften alt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Og Chelsea.. Uhm nei. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Everton vant mot et topplag! (Vel, nesten, var United) 8 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Synd at Spurs har snudd kampen mot Fulham, var nesten så vi tok storeslem i kveld! Dog jævlig nærme at de scorte nettopp, ble samtidig snytt for straffe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Suarez må mentalt se for seg Ruddy i mål for hver kamp fremover. The Waterboy-taktikk. Hvorfor Sterling fikk 92min skjønner jeg virkelig ikke, poengtløst at han fikk spille så lenge og Aspas fikk et halvt (!!) min. Sterling var klart dårligst idag i min bok. Allen var close second. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Sterling fikk et mål da, men han hadde en elendig kamp. Gerrard hadde en drøss av feilpasninger i første, mens han hadde to nydelige avslutninger i andre. Det var vel egentlig bare Coutinho som hadde en god kamp, i tillegg til Suarez selvfølgelig. Ikke mye positivt sentralt på midtbanen denne sesongen. Hendo løp seg inn i hjertet mitt i starten av sesongen, men han skaper nesten ingenting offensivt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Målet var ferdigscoret, Henderson hadde nettet der(eller, kanskje ikke han). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå