Rescue me Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Liker så godt trynet på Suarez rett etter mål 3 Det er faktisk noe av det mest epice jeg noen gang har sett . Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 TV2Sumo melder på Twitter at det skal være oppe igjen, men jeg kommer meg knapt inn på nettsiden. Faen ass, må nøye meg med 30 piksler av det som ser ut til å være Liverpool-Norwich. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Må si stemningen på Anfield er utrolig dårlig. Det er jo musestille. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Må si stemningen på Anfield er utrolig dårlig. Det er jo musestille. Mikrofonene står ved borteseksjonen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Funker sumo for noen her nå? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det virket tamt før start og. Får håpe de får gjennomført Safe Standing, generelt lite liv på engelske tribuner. Jeg er lei av å se Coutinhos tamme lompeskudd utenfor nærmeste stolpe. Han burde lære av Özil, la andre ta seg av avslutningene. Som Henderson f.eks. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Allen hadde fortjent at den gikk inn.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Funker sumo for noen her nå? Fikk inn pausepraten på SP1, men ble kasta ut igjen da jeg skulle bytte tilbake til riktig kanal.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Der var sumo tilbake.. enn så lenge. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Nå har jeg også Sumo, digg så lenge det varer. Suarez kunne lett hatt et par mål i andre og. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Verdens beste spiller!!! (I kveld i hvertfall ) Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 For et skudd av Gerrard. DEN hadde han fortjent! Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Faen, da mista jeg cleansheeten til Mignolet på fantasy Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 United og Tottenham ligger under. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Faen, da mista jeg cleansheeten til Mignolet på fantasy Sjæl ass, som de kule gutta sier. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Samme gjorde jeg Faen, da mista jeg cleansheeten til Mignolet på fantasy Endret 4. desember 2013 av AllFather 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Gerrard blir frarøvet to nydelige mål. Femte der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå