knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hvorfor er det bare noen som har problemer med Sumo? Hvordan var målet til Gud? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hvorfor er det bare noen som har problemer med Sumo? Hvordan var målet til Gud? Det er ikke bare noen, veldig mange har tydeligvis problemer. Skandale! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 faens helvetes hestkuk. Får jeg tak i jævlene på sumo skal jeg bruke den ene til å grisebanke den andre med. 3-0 nå, hattrick av suarez. og fikk ikke sett siste målet!!!!!!!!! Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 latterlig ta man må ty til wiziwig.tv når man har betalt for sumo. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 aldri problemer med førsterada.. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Lukter serverkræsj lang vei dette… Skandale! Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Fikk sett 2 sekonder på sumo nå, så forsvant det igjen.Elendig. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Suarez beviser igjen at det ikke er tvil om hvem som er ligaens beste spiss. Fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kjekt at jeg ikke gikk for sumo i år når jeg leser dette (TV) Men som en annen sa. Satser på at Suarez ikke stopper før han har tosifret. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Herregud så bra han er. Jeg blir kvalm. Og sjalu. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Tar av meg underbuksene for Suarez. Villeste jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 3 hattrick på 4 kamper, og 10 mål. Ikke så gale mot et og samme lag Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Meget bra og underholdene første omgang. Nå forventer jeg at Allen og Sterling ikke entrer på banen igjen når 2. omgang sparkes igang. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Var Allen så dårlig? Jeg fikk ikke sett andre halvdelen av kampen pga helvetes Sumo... ser nå på en elendig stream. Si fra hvis Sumo begynner å funke igjen. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Allen var ganske gjennomsnittlig. Hadde en stygg feilpasning, men den var delvis basert på en misforståelse (spilleren han sentret til løp bort fra ballen). Sterling har vært ganske usynlig. Fikk riktignok ikke sett siste del av omgangen pga Sumo-fail. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Er oppe igjen nå. iallfall W8 sumo app Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Sterling sitt største problem er avleveringen, de er det altfor dårlig kvalitet over. Veldig fornøyd med noen av pasningene til Henderson, han har begynt å sentre mer framover. Gerrard har også vært bra, jobbet bra og kommet med noen harde taklinger . Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Han var dårlig første femten, etter det har han vært bra. Endret 4. desember 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Liker så godt trynet på Suarez rett etter mål 3 Allan = Bad Sterling = Just as bad 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Deilig omgang. Suárez er sinnssyk. Sterling bør ut snart, han er helt katastrofe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå