Rescue me Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Da braker det løs igjen, kun få dager etter at Liverpool tapte 2-1 mot Hull. Denne gangen er det Norwich som står på andre banehalvdel. Lagoppstilling Liverpool: MignoletJohnson - Agger - Skrtel - FlanaganAllen - Henderson -GerrardSterling - Suarez - Coutinho Innbyttere: Jones, Aspas, Alberto, Toure, Moses og Sakho. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Da braker det løs igjen, kun få dager etter at Liverpool tapte 2-1 mot Hull. Slo du av tv'en fem minutter før slutt? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Slo du av tv'en fem minutter før slutt? Slo den av allerede i første omgang . Var på besøk, og han jeg var på besøk hos var ikke fotballfan akkurat. Det var 3-1 det ble? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Deilig å se at Moses er benket! Er Lucas skadet, eller prøver BR en mer offensiv tilnærming? Får håpe at Hendo tar et ansvar på defensive løp, så vi ikke blir kontret til et nytt håpløst tap. Jeg hadde håpet å se Sakho for Skrtel. Først og fremst fordi Sakho er for god til å bli en benksliter, vi betalte en bøtte med penger for han, og han kan fort bli frustrert da han forlot PSG for mer spilletid. Og Skrtel har jo spilt veldig bra frem til selvmålet, men det er noe med midtstoppere som forårsaker så mange selvmål... det skaper en ekkel utrygghet. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 jeg som er blind eller vises ikke liverpool - norwich på tv2sumo?? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) jeg som er blind eller vises ikke liverpool - norwich på tv2sumo?? Bugs. Skal vises der. En kompis som sleit med samme greia, men han fant ut at den gikk der likevel. Endret 4. desember 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Bugs. Skal vises der. En kompis som sleit med samme greia, men han fant ut at den gikk der likevel. fant den når jeg søkte på kampen! takk gud Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 fant den når jeg søkte på kampen! takk gud Ingen problem . Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Plager meg at Skrtel får starte igjen. Jeg mener bestemt at han ikke er bedre enn Sakho any day. Hva skjer med Lucas? Ikke på benken en gang. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Her må det vinnes! Leaf: Lucas er på benken fant den når jeg søkte på kampen! takk gud Er jo bare å gå på "Direkte TV" og velge SP2? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Her må det vinnes! Leaf: Lucas er på benken Er jo bare å gå på "Direkte TV" og velge SP2? Oh, my bad Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Digger kommentatoren til TV2. Holder kjeft så vi får høre YNWA 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Digger kommentatoren til TV2. Holder kjeft så vi får høre YNWA Er ikke dette standardgreier hos TV2? Lenke til kommentar
sector Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Oj... Spiller mot The Kop i første, og ikke andre omgang! Da bør det absolutt komme litt mål den retningen i første omgang altså!! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Dårlig start av Gerrard, Suarez og Sterling. Mange enkle balltap. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Herreguuuud så god Suarez er! Please don't leave us! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Fy faen for et mål... Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Keep'em coming!! Nearly jizzed. Lenke til kommentar
sector Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Du snakker om spiller!!! Det er bare å ta av seg hatter og legge seg flat, finnes ikke maken!! Tenk på de som står på the Kop i kveld og får sånne susere servert!!! Betal det Suarez vil ha, kjøp de han ønsker å spille med!! Kan jo ikke la han gå til et annet lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå