SonicDragon Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Slik som spørsmålet sier: er det juks med et ballespark XD i en slåsskamp? hva om du ikke kan slåss, og du blir angrepet av noen pøbler på by'n for eksempel Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hvorfor skulle det være det? Man blir angrepet uten grunn og man gjør det man må for å forsvare seg selv. Også om de har grunn. Det er jo ikke MMA, UFC osv. 7 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Hvis man ikke har mulighet til å flykte, og man må forsvare seg selv, så er det ingenting som er bedre enn et ballespark. Endret 4. desember 2013 av Skurupu 7 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 I slosskamper finnes det ikke noe som heter "juks" eller "skitne triks". Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Blir man angrepet er ingen triks skitne Helt ok etter min mening. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Visst noen er så skitne og angriper deg skal du jaggu få lov å være skitten tilbake! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 http://www.animated-gifs.eu/leisure-cinema-bruce-lee/0008.gif Skremmer'n : Ha ha ha , han vart SKIKKELIG eid ja ! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det må et spark hardere enn forventet til for å oppnå ønsket effekt. I en slåsskamp hvor en er pumpet full av adrenalin vil stort sett smerten av et ballespark oversees med mindre sparket er hardt nok til å "knuse" ballene, eller brekke skambeinet. Eventuelt så går det visst nok an å besvime av å få ballene klemt hardt og lenge nok. ...men selvfølgelig, et spark i ballene er bedre enn en del andre alternativ. Kanskje det vinner deg nok tid til at du kan stikke av; det beste knepet i en slåsskamp. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) dette er kanskje litt barnslig spørsmål med tanke på at jeg er 20 år gammel og burde ha visst svaret. jeg ønsket heller ikke skape et helt nytt emne for dette ene spørsmålet, så jeg tar det her. Er det svekt, teit eller "pussy" av meg som gutt, å være redd eller nervøs når en blir truet eller mobbet? Av og til blir jeg litt skuffet over meg selv når jeg blir redd, fordi jeg tenker ofte "ja du gutt, om du vil beskytte dine venner og elskede, må du ikke være pinglete". Jeg får den følelsen jeg ikke vil få: frykt. Hvordan kan jeg stå opp mot pøbler, både fysisk og verbalt (diplomatikk) om jeg er nervøs og begynner å skjelve? Er dette normalt eller teit for en gutt? Kanskje jeg tenker for dramatisk, men jeg vil at mine venner skal ha det godt med meg og ikke falle offer Endret 4. desember 2013 av SonicDragon Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 ^Ser ikke bortifra at det er normalt. Har hvertfall flere venner som blir like i oppførselen når sånne ting skjer, så du er nok langt i fra alene. Fysikken spiller nok muligens inn, da samtlige av de er heller små. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 One on one = ballespark er fyfy. Blir angrepet = fritt frem for å forsvare seg (uten å drepe angriperen(e) selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) dette er kanskje litt barnslig spørsmål med tanke på at jeg er 20 år gammel og burde ha visst svaret. jeg ønsket heller ikke skape et helt nytt emne for dette ene spørsmålet, så jeg tar det her. Er det svekt, teit eller "pussy" av meg som gutt, å være redd eller nervøs når en blir truet eller mobbet? Av og til blir jeg litt skuffet over meg selv når jeg blir redd, fordi jeg tenker ofte "ja du gutt, om du vil beskytte dine venner og elskede, må du ikke være pinglete". Jeg får den følelsen jeg ikke vil få: frykt. Hvordan kan jeg stå opp mot pøbler, både fysisk og verbalt (diplomatikk) om jeg er nervøs og begynner å skjelve? Er dette normalt eller teit for en gutt? Kanskje jeg tenker for dramatisk, men jeg vil at mine venner skal ha det godt med meg og ikke falle offer Selvsagt er det normalt. Mye mer normalt enn det motsatte, vil jeg tru. Det at gutter alltid skal være tøffe og følelsesløse er en fjortisgreie. Endret 5. desember 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 I den grad det å slåss bare for å slåss er innafor er uansett ballespark utafor. Med mindre ting som kveling, knekke armer og bein, knuse ribbein og annet er innafor vil jeg også påstå en skal være ytterst forsikrig med ballespark. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Selvsagt er det normalt. Mye mer normalt enn det motsatte, vil jeg tru. Det at gutter alltid skal være tøffe og følelsesløse er en fjortisgreie. Det spørs vel litt på settingen.. Det er ikke en uting å kunne stå opp for seg selv... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det å være redd betyr jo ikke at en ikke kan stå opp for en selv da. 1 Lenke til kommentar
tNy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Nei så klart ikke.. Men det er jo en fordel å kunne holde nervene i nogenlunde sjakk Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 danke for reply Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 one on one hvor begge er hissige er ballespark fyfy, uprovosert angrep og lignende er fritt game..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå