Gå til innhold

Natt til torsdag er Teknofil.no nede

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er kun snakk om rutinemessig servervedlikehold, og vil ikke medføre endringer i funksjonalitet eller hastighet.

Hva slags type ustabilitet og tregheter opplever du? Gjelder det alle nettstedene våre, eller bare noen?

På mobilen, når jeg skal åpne en artikkel i ny fane (teknofil.no) så åpner den ny fane med artikkelen i tillegg til å åpne den på vanlig måte, slik at jeg har 2 eksemplar av artikkelen. det er litt irriterende, spesielt at det øker mobildata bruken unødvendig, men eller liker jeg siden/layout :D

Lenke til kommentar

På mobilen, når jeg skal åpne en artikkel i ny fane (teknofil.no) så åpner den ny fane med artikkelen i tillegg til å åpne den på vanlig måte, slik at jeg har 2 eksemplar av artikkelen.

Slik skal det absolutt ikke være nei. Hvilken mobiltelefon og nettleser bruker du? Jeg testet på Chrome på min Android-telefon nå, og der klarte jeg ikke å reprodusere den feilen.

Lenke til kommentar

Slik skal det absolutt ikke være nei. Hvilken mobiltelefon og nettleser bruker du? Jeg testet på Chrome på min Android-telefon nå, og der klarte jeg ikke å reprodusere den feilen.

Problemet er faktisk borte nå (liten stund siden jeg besøkte Teknofil.no med mobilen), men det var på Chrome på min Sony Xperia Z1, men nå virker alt normalt :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...