KroenenKarl Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Flere som har opplevd at Music Unlimited krasjer hele tiden når man gamer(men også uten at man gamer)? Får ofte oppe i høyre hjørne at Music Unlimited har stoppet. Tror ikke det har noe å si med internettlinja mi da den er ganske bra. Spørsmålet er om dette er en feil på selve konsollen eller om det er en feil som Sony er klar over og kommer til å løse i en eller annen patch! Noen som vet? Endret 4. desember 2013 av KroenenKarl Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hos meg går hele Music Unlimited super tregt, oppstart, menyer osv er jo sirup... og stopper opp av og til. Så regner med at det ikke er noe feil med konsollen din. Og dette er garantert software relatert. Så håper det kommer en oppdatering snart, da dette er horribelt å betale for! Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Samme her, det er veldig tregt også Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Samme her også, stopper opp av og til. Selve tjenester er utrolig flott, og skal absolutt beholde det. Men håper på en update etter hvert som stabiliserer og gjør tjenesten raskere. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Sony Music Unlimited er noe søppel. Jeg kjøpte et års abonnement i januar i år for en 100-lapp, da det var billigere enn Spotify og jeg tenkte jeg skulle prøve det ut. Om jeg prøver å bruke det på min PS3, på iPhone eller nå på Sony Xperia, så er det noe herk. Jeg blir logget ut støtt og stadig, avspilling stopper plutselig opp og jeg får ikke gjort noe (må drepe appen og logge inn igjen), appen kræsjer... Nei, det er et gjennomført møkkaprodukt. Jeg håper også de fikser på det, for idéen er god, men de har altså ikke gjort en tøddel med det på ett år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå