moby_duck Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Enig. Når du bruker så mye på en PC bør du velge et bedre skjermkort enn 770. Gå opp til GTX 780 og bytt RAM til noe med 1600MHz, eller i hvert fall 1866. Og trenger du virkelig over 3TB lagringsplass? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Enig. Når du bruker så mye på en PC bør du velge et bedre skjermkort enn 770. Gå opp til GTX 780 og bytt RAM til noe med 1600MHz, eller i hvert fall 1866. Og trenger du virkelig over 3TB lagringsplass? 780Ti = . (Men han har jo et budsjett og han trenger å være innenfor det.) Men ellers er jeg uenig. Ram er billig og enkelt å bytte i ettertid, samt at hastigheten ikke er en viktig faktor. Kapasitet er viktigere. Og hvis han vil ha 3tb lagring, så vil han ha 3tb lagring, Hvis du redigerer mye video og spiller en del, er 3tb ganske lite. Lenke til kommentar
PCjost Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) F... jeg visste det kom! Hvilket vil du isåfall anbefale? Mest for pengene, men samtidig ikke for varmt eller støyende? I forhold til ram leste jeg at INTEL CORE I7 4770K 3.5GHZ 8MB S-1150 funket spesielt bra med ram som opererte på den frekvensen..... Endret 7. desember 2013 av PCjost Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 780Ti = . (Men han har jo et budsjett og han trenger å være innenfor det.) Men ellers er jeg uenig. Ram er billig og enkelt å bytte i ettertid, samt at hastigheten ikke er en viktig faktor. Kapasitet er viktigere. Og hvis han vil ha 3tb lagring, så vil han ha 3tb lagring, Hvis du redigerer mye video og spiller en del, er 3tb ganske lite. Nettopp. Hastigheten er ikke viktig i det hele tatt. Han har 2133MHz brikker til 1600kr og kan spare en del på billigere RAM, og heller investere i et bedre skjermkort. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Nettopp. Hastigheten er ikke viktig i det hele tatt. Han har 2133MHz brikker til 1600kr og kan spare en del på billigere RAM, og heller investere i et bedre skjermkort. Oi, tenkte på feil tråd, haha. Trodde han hadde tregere ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå