Gå til innhold

Bankid på Android, får ikke sendt siste bekreftelsen

Anbefalte innlegg

Prøver å aktivere bankid på mobil, men når jeg kommer til siste steg i prosessen der jeg skal taste inn personlig pin for testing så stopper alt opp.

Antar at telefonen da prøver å sende en melding ett sted for bekreftelse, men til hvilket nummer er det her snakk om?

Telefonen min vil ikke sende til 5-siffrede nummer med mindre jeg godkjenner det under sending, og ikke vet jeg hvordan jeg slår det av.

Noen som vet hvilket nummer det er til eller hvordan jeg slår av den funksjonen helt?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Prøver å aktivere bankid på mobil, men når jeg kommer til siste steg i prosessen der jeg skal taste inn personlig pin for testing så stopper alt opp.

Antar at telefonen da prøver å sende en melding ett sted for bekreftelse, men til hvilket nummer er det her snakk om?

Telefonen min vil ikke sende til 5-siffrede nummer med mindre jeg godkjenner det under sending, og ikke vet jeg hvordan jeg slår det av.

Noen som vet hvilket nummer det er til eller hvordan jeg slår av den funksjonen helt?

Hei

Plages med akkurat det samme,dette er en galaxy s4, har prøvd mange ganger men får det ikkje til, noken som har en løsning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...