brutrollet! Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Eg skal på lan om 4 dager og PCen min er fulstendig rævkjørt. det heile startet med at eg og ein kompis hadde eit lite "minlan" for å klargjere PCane til lanet, og når vi hadde gjort det så fyrte vi opp DC (bf1942) og der vart det møkje trøbbel med instalering og avinstalereing og det heile ende med at eg spelte ein eldre versjon av DC(bf1942), og trudde at no var alt OK og eg for heim og skulle oppgradere DC igjen så eg kunne spele på nette igjen, så eg avinstalerte alt innen bf1942 og la in alt på nytt igjen ( har lovig versjon av bf1942) og fyrte opp spele og med min store forskrekelse hakket spele noko synsykt til og med i enkel mulitplayer der eg bare wanket aleine hakket det noko grusomt( det hakket også i UT 2003). så eg forsvant på nette og lette etter svar, og fant noko om at lyden kunne ha noko å seie. Så eg prøvde på nytt eg med det laveste lyd instilinge, men neida hakker like gale nedå .... så eg tok like got å formaterte disken min og vraka 2 år med å optimalisere PCen for meg men OK tenke eg nå MÅ det vere fiksa. men gjett kva DET HAKKER PNADE LIKE MASSE kva er galt??? no sitter eg i ein stor fortvilelse og undrar på kva som er gale ;( eg har følgende maskin : P4 1,7 512ddr 9700 pro all in wonder og litt ana stuff som eg ikkje huskar, men er det viktig så bare spør så skaleg finne det ut. Så nå alle mine furum venner kan dere finne ut kva som er gale PLZ!! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 hvilke skjermkort drivere bruker du? Prøv å instaler direct x nytt og omega driverne. Skulle gøre susen. Btw: du har feilplassert posten din og du bør ha bedre overskrift. Denne blir garantert stengt av moddis når han ser denne. Lenke til kommentar
brutrollet! Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 OK skal huske på det neste gang, men kor skulle eg plasert denne posten då?. takker for svaret, skal prøve det no til dere sjefene her på forumet flyt denne til rett plas isteden for å slette den... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 bare legg inn skjermkort drivere og chipsetdrivere, dette burde virke Lenke til kommentar
Mira Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 bare legg inn skjermkort drivere og chipsetdrivere, dette burde virke HVordan i all verden kunne han lagt den der når han ikke visste hva som var galt, passer helt klart ikke inn i annet om hardware. MEN han kunne jo ikke legge den inn i skjermkort-kategorien, fordi han på det tidspunktet da han la ut posten visst ehan ikke at det var skjermkortet..... Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 bare legg inn skjermkort drivere og chipsetdrivere, dette burde virke HVordan i all verden kunne han lagt den der når han ikke visste hva som var galt, passer helt klart ikke inn i annet om hardware. MEN han kunne jo ikke legge den inn i skjermkort-kategorien, fordi han på det tidspunktet da han la ut posten visst ehan ikke at det var skjermkortet..... Mira, les igjen - det var en løsning på problemet Admin'C kom med, ikke forslag til plassering i forumet Enig med Admin'C forøvrig Lenke til kommentar
brutrollet! Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 :oops: Kor finner eg dei beste driverane til mit kort. eg har snust litt ront sjølv men ikkje noko som passa merke mitt :oops: det er laget av : connect3D og det er eit all in wonder 9700pro alt eg finner er til 9600- 9800 all in wonder men ikkje til 9700 :oops: håer dere kan lege ut ein link til meg Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 last ned de nyeste driverne her du: Skjermkortdrivere: http://www.omegacorner.com/ati.htm Du høres litt ny ut i pc verden (ikke for å fornærme), men når du instalerer disse, så IKKE instaler hacked versjon. Dette gjør du når du er bedre (du får spørsmål under installasjon). ved installasjon legger disse seg som driver på skjermkortet ditt. Les også info'n når du instalerer. Dette skulle nok fikse ditt lille problem for øyeblikket. Når det gjelder direct x 9.0b (rett meg her hvis jeg tar feil), mener jeg å ha hørt at dette skaper problemer på 9700 pro all in wonder. Men da bare problemer med tv inn på disse. Er litt usikker her. Det er kanskje fiksa nå. Instaler hvertfall de nye directx 9 driverne. Noen som har link til aida 32 til denne karen? sitter på jobben. Han kan nok ha nytte av den. Selv om dette har lite med problemet hans å gjøre, men på den måten kan han jo sjekke maskinen sin innemellom. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 flott!! btw: les denne og du: http://www.viperlair.com/reviews/video_gra...pro/index.shtml Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Dårlig bruk av emnefeltet - tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg