Rascal Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg kjøpte "Hitman Absolution" og de tidligere Hitman-spillene i tilfelle det var en gjennomgående historie. Jeg har spilt ferdig "Hitman: Codename 47" og har kommet halvveis i "Hitman 2: Silent Assassin". Det jeg lurer på om det er noe vits i å spille de tidligere spillene eller om alle spillene er uavhengige av hverandre? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Spillene følger en historie og ingen er uavhengige av hverandre. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Spillene følger en historie og ingen er uavhengige av hverandre. Ok. Takk for rask tilbakemelding. ;-) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Er en SVAK rød tråd som går gjennom spillet, men du bør spille de andre spillene ikke pga. noe samlet historie men fordi dem er gode, 2eren er bedre enn 1eren, 3eren er bedre enn 2eren og 4 er bare best, langt bedre enn absololution. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå