Captain Morgan Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Har store problemer med google chrome på pcen for tiden. Som regel reagerer ikke maskinen/chrome (vet ikke hvem) når jeg trykker meg inn på internett. De gangene jeg kommer inn, så går det ikke mange minuttene før det blir programstopp og chrome går ned. Jeg mistenker at det kan være virus, men jeg har kjørt scan å renset opp i alt som kan renses. Har også tilbakstilt pcen til et tidligere tidspunkt, uten at det hjalp. Har også avinstallert chrome og installert det igjen. Ingenting fungerer. Hjelp! Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Men hvilken maskin,OS og for den del virusprogram?? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Slett Chrome også installerer du på nytt. Hvis ikke dette hjelper så kan du prøve å sjekke om det er virusprogram du trenger. Dette kan jo være virus. Se også om du har neon utvidelser som ikke skal være der, eller noen du ikke trenger. Slett også cookies fra Chrome under innstillinger. Kom gjerne med en oppgradering etter dette også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå