bad__ip Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hello, Har 60/60 linje fra Altibox, men da jeg setter på VPN får jeg noen helt sinnsyke hastigheter, har hatt det sånn hele siste uka. Hvorfor får jeg så sinnsyke hastigheter? En kompis borti gata har ikke fiber, men 30/5 fra Get, med VPN får han litt over/litt under 30/5. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det er ikke du som får hastigheten, det er VPN serveren... Bare se på ISP på bildet dit Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Så en mer reell måte å måle nedlastingshastighet på er å laste ned en fil og se hvor stor fart man får. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 aha, da skjønner jeg litt mer. Men forklarer fortsatt ikke hvorfor jeg laster ned med 8-14 mb/s, uten vpn er jeg sjelden over 6. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det kan nok være fordi VPN serveren er lengre unna enn det du er når du laster ned, og/eller at leverandøren begrenser båndbredden på visse typer av trafikk..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå