Alex_.l Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hei Når jeg slår på maskinen ter det uvanelig lang tid før jeg kommer til passord skjermen. Etter jeg har skrevet passordet kommer jeg til en svart skjerm. jeg kan røre musa men ikke noe annet. Av og til starter den normalt, untatt den lange tiden før passordskjermen kommer. Er det noen som vet hva som kan være galt eller om jeg kan gjøre noe med det? Alexander Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Flytt skjermkabelen bak på pc en og se om det hjelper. Hvis ikke kan du etter å ha logget inn trykke Windows-tasten + P og prøve deg frem til du får bilde. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Og dette er seff den nye Mac. med Linux OS?? Lenke til kommentar
Alex_.l Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Flytt skjermkabelen bak på pc en og se om det hjelper. Hvis ikke kan du etter å ha logget inn trykke Windows-tasten + P og prøve deg frem til du får bilde. når jeg trykker på windows tasten kommer det oppe en beskjed at windows explorer is not responding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå