fredster Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har laget noe jeg kaller en "Besøksrapport" i Excel 2003. Trodde jeg kunne litt om dette, men der tok jeg SKAMMELIG feil :oops: ! Har prøvd å kopiere det over i Word, men der får jeg ikke editert det slik jeg vil. Brukte en av malene i Excel som utgangspkt. for hele rapporten. Den ser faktisk veldig bra ut på skjermen og i print preview , men når jeg skal skrive ut (se detaljer om printer i neste avsnitt) så kommer det MANGE ark med kun skrift på bunnen av arket, noen med deler av rapporten og noen med resten... Andre ganger så kommer kun rapporten, men da i et altfor lite format. :x Kopierte det over på en diskett, da jeg ikke har printer på denne maskinen. Lurer på om det kan være litt prob. med printeren (som står på en maskin med win. 98 SE/Office 2000) , i.o.m. at jeg får et eget ark midt i alle de andre, hvor det står : "Memory owerflow occured". Håper noen skjønner hva jeg mener, og kan komme med noen tips. Trenger sårt hjelp !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå