Nicholas9599 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er ikke vanskelig å sette in USB riktig vei... siden som har en strek skal være ned og delen som ikke har stek skal være opp (duh) 1 Lenke til kommentar
-M612I9VC Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 men hva om jeg dytter den in sidelengs Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Å endre plugg bare fordi noen nekter å bruke hjernen mener ikke jeg er noe fremskritt ! Det er tross alt slik at alle hovedkort har pluggen samme vei så dette skulle ikke være noe problem. Jeg for min del har så mange USB kabler at endring av disse blir et mye større problem.Jeg håper virkelig ikke dette blir en suksess Og som "Truls84" nevner, dette er et skikkelig miljøfiendtlig tiltak. Endret 5. desember 2013 av morten_b 1 Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 men hva om jeg dytter den in sidelengs Ja, jeg tror vi må designe den slik at fungerer for de som plugger den 90 grader inn og ! 1 Lenke til kommentar
Cid Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 4pin minijack, så er problemet løst, så lenge vi klarer å dressere forbrukeren til å putte den helt inn Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 4pin minijack, så er problemet løst, så lenge vi klarer å dressere forbrukeren til å putte den helt inn USB-MICRO-D blir kanskje noe sånt 1 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 4pin minijack, så er problemet løst, så lenge vi klarer å dressere forbrukeren til å putte den helt inn ...bortsett fra at USB 3 bruker 8 pin, så da må kontakten ha 4 pin på hver side om den er flat, eller så må du ha 8-pin mini/microjack. ;-) Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 En rund, symmetrisk kontakt med en gjeng pinner som passer inn uansett. Så kan utstyret kjøre en auto-negotiate og bruke de lederne de trenger for å utføre jobben sin. De lager CPU på 22nm, de må da for pokker klare å lage en forbanna kontakt uten å lage kaos i hele verden 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg vil gjerne ha en standard som også hindrer produsentene i å plassere pluggene for tett... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 En rund, symmetrisk kontakt med en gjeng pinner som passer inn uansett. Så kan utstyret kjøre en auto-negotiate og bruke de lederne de trenger for å utføre jobben sin. Noe av utfordringen med USB er jo at den er strømførende (i større grad en kun signalering) så feil pinne kan i verste fall "grille" enheten du kobler til. Uansett, USB A-type designet lider litt av dårlig utforming, bl.a. B-Type er jo umulig å sette feil. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Det er ikke vanskelig å sette in USB riktig vei... siden som har en strek skal være ned og delen som ikke har stek skal være opp (duh) Og når porten er vippet på siden, slik som I/O-portene på stasjonære PCer, hvordan blir det da? 1 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Nå blir de saksøkt av Apple Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg