KnutIvars Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Jeg tar forbehold om "pingle"-nivå; det kan være jeg må benytte andre objektiver i perioden dersom spesielle situasjoner skulle oppstå..., men jeg tar det igjen på tilleggsutfordringer; Kun svart/hvitt. Ingen crop. (OOC) JPG direkte fra kamera. mye manuell fokus. Kamera: Olympus E-M1 Objektiver: Olympus OM Zuiko 50/1.4 MC Olympus OM Zuiko 50/2 Macro Olympus Zuiko Digital 50/2 Macro Endret 10. desember 2013 av KnutIvars Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Da var dagens bilde klart. Vanskelig når man ikke er særlig fornøyd med noen av dem, og alle er resultat av uinspirert travelhet, but here it goes.. Får testet upload fra mobil også forresten. E-M1 med OM Zuiko 50/2 makro. Visstnok verdens første makroobjektiv med blender 2. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Usj. Nok en dag med løping fra det ene til det andre... og her ligger jeg og skal nyte noen for få timer med sårt tiltrengt søvn... uansett; her er dagens - rett fra kameraet via wifi -> mobilen og så opp til forumet (den eneste workflow jeg har tid til...) E-M1 med OM Zuiko 50/1.4 Endret 10. desember 2013 av KnutIvars Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 To gode "hmm- hva er det egentlig" bilder. Lenke til kommentar
Forth Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Spennende bilder KnutIvars Flotte kontrastfylte abstrakter med intressante teksturer. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 Tusen takk for fine kommentarer! Her kommer dagens, som sier litt om det lystige været vårt denne uka...; E-M1 med OM Zuiko 50/[email protected] Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Stemningsfullt og norsk: ) Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Du har fine komposisjoner i bildene. Ser ikke hva de første er, fin stemning i det siste bildet. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Setter pris på tilbakemeldingene! Dagens bilde illustrerer litt hvor god tid jeg har om dagen... turbokreativitet... E-M1 med OM Zuiko 50/[email protected] tror jeg. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Dag 5; om ikke annet, så fikk jeg stoppa bilen i 30-sek mellom barnehage og jobb. Heldigvis var det nok til å fange dagens bilde på brikka. :-) E-M1 med OM Zuiko 50/[email protected] Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Dag 6: Nok en travel dag, men kjørte forbi denne hesten der den stod å poserte så fint... da måtte jeg forevige, og det ble dagens bilde fra denne kanten. :-) Oppdaget forøvrig at jeg har lastet opp litt for store bilder, så har gått ned i størrelse nå. E-M1 med OM Zuiko 50/[email protected]. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Kjenner meg VELDIG igjen i det med dårlig tid, har ikke fått vært på en eneste dedikert fototur jeg heller.. Synes du allikevel har fått tatt noen severdige bilder, liker best turbokreativitet, samt hesten i profil - fint silhuettbilde! Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Igjen; takk for god kritikk. :-) I dag ble det noe mer tid til å leke med kamera - dog ikke noe "fototur", men litt hjemmekos. Var vanskelig å velge, men synes det er noe med dette bildet - blikket på motivet og tanken "hvordan skal jeg ta dette bildet". Jentungen på bildet er forøvrig undertegnedes treåring som med sitt E-PM1 og (min) 17/1.8. E-M1 med OM Zuiko 50/1.4@2 Endret 15. desember 2013 av KnutIvars Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Den skal tidlig krøkes som skal bli god krok Lenke til kommentar
Larsskv1981 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Mine favoritter er dag 1og 6. Favoritten er kanskje nr 1, for jeg lurer stadig på hva det er bilde av, men jeg liker estetikken i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå