Velosiraptor7 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 I dag etter en skikkelig stressende og redselsfullt tanlegetime, når jeg da gikk til bilen var høyre øyesynet mitt anderledels en det andre. Det var som om alt på det høyre øyet var mindre og litt nærmere. Ganske ekkelt. Nå har jeg ikke dette lenger og øyesynet er helt fint. Hva kan dette ha vært? Kan det ha vært lampen på fyllingstaven? Hos tannlegen klarte jeg ikke å slappe av og låg nesten å ristet, så kraftig skalv jeg av redsel. Kan det ha noe med redselen min å gjøre? Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Det var liksom sån at på høyre øye var det først tåkete, så ble tingene jeg såg mindre enn det normale venstreøyet. Noen som vet hva dette kan ha vært? Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hevelse på grunn av bedøvelse som kanskje skapte trykk på øyet? Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Fjernet hjernedødt innlegg. Endret 4. desember 2013 av CirkA7 Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Gå til lege om det ikke bedrer seg til i morgen Har du lest innlegget Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Har du lest innlegget Lol.. *facepalm* Beklager velosiraptor7 Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Lol.. *facepalm* Beklager velosiraptor7 Hehe, siden det gikk over ganske fort så holder jeg fortsatt på teorien min om at TS fikk bedøvelse som gjorde at han fikk litt trykk på øyet 1 Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har aldri opplevd å få trykk på øyet av bedøvelse oppe i tannkjøttet før. Det var først litt tåkete, så gikk det over til baklengs kikkert-syn. Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har aldri opplevd å få trykk på øyet av bedøvelse oppe i tannkjøttet før. Det var først litt tåkete, så gikk det over til baklengs kikkert-syn. Sier ikke at det er sikkert men veldig sannsynlig. Øyet er jo en linse som vil radikalt forandre egenskaper ved trykk som forandrer formen... Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 http://o.oolco.com/kategori/oyne-og-syn/sidesynet-tap Her står det at man skal kontakte lege hvis man mister perifieri synet. Vet ikke med deg da, da du ikke mistet sidesynet helt.. Det får du vurdere selv. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Ok. Jeg mistet ikke sidesynet i det heletatt, men synet på det høyre øyet fikk ting til å se mindre og lenger borte ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå