Guro99 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Tåkedag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Mye tåke her ja Fine ledende linjer inn i bildet, hvor vi akkurat rekker å se det svinger. Riktig valg syntes jeg at du har fjernet stolpe og ledning(?). Ett kutt i øvre 1/3 av bildet syntes jeg ville skapt ett mer spennende bildet. Dine ledende linjer i bildet vill da ikke gått så mye mot senter men mer mot det berømte gylne snitt. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hei Guro99. Spennende bilde med bro inn i tåkeheimen.. Foretrekker absolutt V1, der ledning og stolpe er fjernet. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Guro99 Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Mye tåke her ja Fine ledende linjer inn i bildet, hvor vi akkurat rekker å se det svinger. Riktig valg syntes jeg at du har fjernet stolpe og ledning(?). Ett kutt i øvre 1/3 av bildet syntes jeg ville skapt ett mer spennende bildet. Dine ledende linjer i bildet vill da ikke gått så mye mot senter men mer mot det berømte gylne snitt. Takk for kommentar! Enig i at bildet kanskje kunne hvert kuttet litt ja Lenke til kommentar
Guro99 Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Hei Guro99. Spennende bilde med bro inn i tåkeheimen.. Foretrekker absolutt V1, der ledning og stolpe er fjernet. Mvh. Lisbeth. Takk for kommentar! Ja, enig i at V1 er best Fint at du sier hva du mener! Jeg la jo ut bildet 1 og 2, for å vise hva jeg har gjort, og sånn at andre kan si hvilket de likte best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg