Antons1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hei! Har nettopp kjøpt en Acer Aspire V5-573G og byttet ut harddisken med en SSD. Etter å ha installert Windows 8.1 finnes ikke webkameraet i enhetsbehandling, så det er ikke mulig å få installert driver til det. Har prøvd å søke etter maskinvareendringer, men jeg finner ingen ting nytt. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Har prøvd å google det, men finner ingen ting. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Er ikke sikkert webcamen finnes i enhetsbehandling på Win8. Har du sjekket enheter og printere eller innstillinger i metro interfacet? Har du prøvd å installere f.eks. skype og sjekket om det dukker opp der? Lenke til kommentar
Antons1 Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 Hmm, nei, den er ikke noen av de stedene heller. Hverken Skype eller kamera-appen til Microsoft finner kameraet. Finner heller ingen programvare eller drivere på Acers nettsider.. :/ Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg opplevde noe lignende. Jeg måtte aktivere webcam med FN+F6 (MSI laptop). Da dukket det opp i enhetsbehandling, og drivere ble automatisk installert. Kanskje det er noe lignende i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå